Gå til innhold

Oppgitt sukk en lørdagskveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 av 10 menn er så enkle at det ikke skulle vært lov. Bare de kommer borti ei dame de tror de kan få sex av, så stikker de av med henne. Selv er jeg så naiv at jeg tror at har man en flørt gående og han i tillegg har invitert meg med på fest med sine venner, så stikker han ikke av med en annen dame. Men neida, det er vel for mye forlangt. Klarer de ikke tenke med annet enn pikken?

Nå er det nok! Jeg er ferdig med å vente på smser som aldri kommer, kaste bort kvelder på avtaler som til sist blir avlyst, og være storsinnet og blid og tolke alt i beste mening. Jævla idioter! Jeg er ferdig med useriøse menn. Men vet dere hva det aller verste er? Jeg har sagt dette før, og hva skjedde? Jo, jeg møtte en mann som til slutt klarte å overbevise meg om at han var seriøs og som fikk meg til å stole på han. Og tre måneder senere ble jeg dumpa. Hvor vanskelig kan det være å finne en mann som er interessert i et stabilt forhold, er noenlunde hyggelig og morsom og ikke er så aller verst i senga?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Jeg har sagt dette før, og hva skjedde? Jo, jeg møtte en mann som til slutt klarte å overbevise meg om at han var seriøs og som fikk meg til å stole på han. Og tre måneder senere ble jeg dumpa''

Han kan ha vært seriøs likevel. Det går godt an å finne ut etter 3 måneder at dere ikke var de rette for hverandre. Det er ikke så lett å finne ut av i løpet av en uke.

Skrevet

Hvem som er enkle har jeg etter verdt blitt veldig usikker på. Dere jenter sier vi menn er enkle, men enda så forstår dere oss ikke, så derfor har jeg blitt usikker på dette.

Skrevet

At du ble dumpa etter tre mnd betyr ikke at fyren ikke var seriøs. Han syntes vel ikke dere passet sammen da, fair å gå sin vei da og ikke holde deg for narr lengre bare for å virke seriøs.

Synes i alle fall

Skrevet

For det første: Senk forventningene. Ta ting som de kommer, ikke planlegg bryllup etter første date (satt på spissen).

Menn er som kvinner - noen går for langvarige forhold, noen går for kortvarige. Noen er trofaste, andre er ikke. Noen er ærlige, andre uærlige. Noen bruker hodet mye, andre bruker magefølelsen (eller den følelsen som sitter nedenfor et sted, midt mellom beina).

Det er derfor man bruker tid på å bli kjent uten forpliktelser. I denne bli-kjent-fasen er det mange som viser seg å være upassende partnere for deg. Det er fint, da fant du ut det. Andre ganger tar det lang tid, kanskje seks måneder eller to år, før man innser at man ikke passer sammen allikevel.

Hvis man ønsker å finne en partner, noen man faktisk forelsker seg i og elsker, så må man nesten ta sjansen på mange forskjellige mennesker. Til en viss grad beskytter man seg selv, men i ende og annen vil man bli litt såret nå og da. Det går over, så lenge man ikke mater sårheten med bitterhet.

Selv ikke de som har vært gift i ti år har garanti mot å bli avvist og forlatt. Du må bare ta sjansen. Slik er det for oss alle sammen. Slapp av, smil til livet og vær åpen for at det meste kan skje - både det værste og det beste.

Gjest chrissi2
Skrevet

Ser poenget ditt. At en finner ut at en ikke passer sammen etter tre mnd er jo greit. Men det som er greiene hos meg hvertfall er at de SIER så sinnsykt mye om at de er til å stole på, vil ha en fremtid med meg, er gal etter meg OSV. For så plutselig å ikke ville mer..jeg også er dritalei:(:(:(

Gjest godt råd her
Skrevet

Et godt råd: Ikke ligg med mannen før det er gått flere uker. Menn som er ute etter en ting holder ikke ut dette. Mens mannfolk som er seriøse holder seg til partneren og venter til du er klar! Da er de ofte flotte menn som er verd å satse videre på.

Samtidig er det bedre å gå fra hverandre med en gang man finner utav at man ikke passer sammen. Men det finner man jo fort ut uten å være seksuelt aktive!

Skrevet

Et godt råd: Ikke ligg med mannen før det er gått flere uker. Menn som er ute etter en ting holder ikke ut dette. Mens mannfolk som er seriøse holder seg til partneren og venter til du er klar! Da er de ofte flotte menn som er verd å satse videre på.

Samtidig er det bedre å gå fra hverandre med en gang man finner utav at man ikke passer sammen. Men det finner man jo fort ut uten å være seksuelt aktive!

For noe tull! Sorry.

Skrevet

Det er faktisk et godt råd! Etter å ha opplevd å bare bli brukt for å få sex har jeg funnet ut at det er best å vente en stund. Det luker hvertfall ut de som ikke er interessert i noe annet enn sex (selv om de for tida virker å være i overtall:( Men det er ialle fall bedre enn å bli brukt for en ting!

Skrevet

Ser poenget ditt. At en finner ut at en ikke passer sammen etter tre mnd er jo greit. Men det som er greiene hos meg hvertfall er at de SIER så sinnsykt mye om at de er til å stole på, vil ha en fremtid med meg, er gal etter meg OSV. For så plutselig å ikke ville mer..jeg også er dritalei:(:(:(

Ja, det er vel det jeg egentlig er lei meg for også. Greit nok at han slo opp, jeg forstår jo at han kan gjøre det, det er jo hans rett også. Men da er det ikke nødvendig på eget iniativ en uke før han slo opp pga at han bare følte vennskap trengt å si at han aldri hadde følt sånn for noe før og at han følte så sterkt for meg at han nesten ble redd.. (uff, kjenner jeg fortsatt er litt såra over det.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...