Gå til innhold

Hva gjør dere denne helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en helt vanlig hjemmehelg, og slapper av etter en travel uke på jobb, skole og barnehage.

5-åringen har fått med seg to bursdagsselskaper (fredag og lørdag - i hhv prinsessetøy og brudekjole), 8-åringen har overnattet hos ei venninne og vært med henne på kino, 10-åringen er molefonken fordi han har vært søkk forkjølet i ei uke nå og slapp og snørrete og orker ikke spille fotball....

Likevel - vi tok en tur i svømmehallen og var en drøy time i varmtvannsbassenget. Moro! Hun minste øver og øver på svømmingen og er så trygg i vannet nå (i forhold til i sommer) - og svømmer ganske langt under vann nå :-) Eldstemann tok det veldig med ro og kruste rundt med noen store baderinger :-)

I morgen skal vi i kirka, og muligens på en tur i skogen. Om ettermiddagen blir det besøk av en vennefamilie.

En deilig rolig helg uten så store sprell. Min kjære og jeg sitter med hver vår pc på fanget og småprater og gjesper... En avslappende kveld :-)

God helg da folkens!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Axcia

4

• cathlin

3

• Orio

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

God helg til deg og dine :) Her slapper vi av og spiser fårikål til frokost, middag og kvelds. Har kokt opp den digre gryta :)

Skrevet

God helg til deg og dine :) Her slapper vi av og spiser fårikål til frokost, middag og kvelds. Har kokt opp den digre gryta :)

Fårikål til frokost...????!!!

Det var nå litt voldsomt.....

Jeg har ikke fått spist det i år - de her hjemme hadde det for et par uker siden da jeg var bortreist. Mmmm - det er godt, og skikkelig høstmiddag :-)

Skrevet

Jeg har ikke fått spist det i år - de her hjemme hadde det for et par uker siden da jeg var bortreist. Mmmm - det er godt, og skikkelig høstmiddag :-)

Hehe frokost består nok av litt annet, det var bare for å understreke at det er myyyye fårikål i helgen. Og det er klart en storfavoritt her i huset, jafs :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''skikkelig høstmiddag :-)''

Det er kjempegodt i over 40 grader også det:-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Fredag feiret vi bursdagen til en kamerat hjemme hos oss med badestamp og mat, så en liten tur på puben.

Lørdagen var rolig hjemmekveld, sambo er på jakt, Lillesøster er her på høstferie. Jeg, lillesøster og guttungen lagde mat sammen og sløvet foran tv. Så har vi spilt Mario Kart på Wii, da steg temperaturen i heimen litt ;o)

I dag er det fotballturnering for guttungen, så jeg og lillesøster skal være med han. Siden jeg har bursdag i dag skal vi 3 ut å spise middag sammen før hun drar hjem med bussen.

Skrevet

God helg til deg og dine også.

Vi har hatt en rolig helg også. Fredag ettermiddag var det litt som skjedde, med familiefeiring av 4-åringen :)

Lørdagen dro pappa'n på jakt, mens jeg skiftet dekk på bilen min, var på posten for å hente iPod'en som mellomste hadde kjøpt for egne penger (kan tro hun var stolt!), handlet mat og dro hjem for å ta det helt med ro.

Jentene hadde venner på besøk som faktisk lot minstemann være med å leke. Så det ble en rolig dag.

Ei lita venninne sov over, og vi spiste hjemmelaget pizza med elgkjøtt mens vi så på Jumanji.

I dag skal vi på tur i bymarka sammen med noen naboer. Senere blir det vel litt forberedelser til uka som kommer, spising og så få ungene i seng til rett tid før pappa'n og jeg kroer oss sammen i sofaen og ser på Robinson før vi også stuper i seng.

Ha en flott søndag alle sammen :)

Skrevet

"En deilig rolig helg uten så store sprell."

Ikke det jeg ville kalle en rolig helg akkurat. Rolig helg for meg består av å ligge lenge, spise en god frokost, krype under et ullteppe og kose meg med en god bok.

Skrevet

Høres ut som en god helg:-) Jeg er innlagt på sykehus og har valget mellom å høre på radio eller strikke.

Skrevet

Høres ut som en god helg:-) Jeg er innlagt på sykehus og har valget mellom å høre på radio eller strikke.

Da har du jo god mulighet til å starte på julegavene. F.eks. er jo votter fine presanger...*s*

Skrevet

Da har du jo god mulighet til å starte på julegavene. F.eks. er jo votter fine presanger...*s*

Det er lov å drømme.

Skrevet

Ikke det jeg ville kalle en rolig helg akkurat. Rolig helg for meg består av å ligge lenge, spise en god frokost, krype under et ullteppe og kose meg med en god bok.

Men det er dessverre ikke mulig med små barn. :-/

Skrevet

Så koselig! :)

Min fredagskveld gikk til jobbing på kontoret, var hjemme rundt 10 tiden og fikk meg meg noe av senkveld.

Lørdag formiddag tok jeg meg en tur til byen og handlet litt klær, sminke osv, før jeg tok en tur opp til mamma og pappa for å skravle litt med dem:) På kvelden var jeg bedt i selskap, og det med en god porsjon alkohol.

Idag har jeg sovet leeenge, og nå sitter jeg med en deilig frokost i sengen og leser meg gjennom alle dol innleggene fra igår og idag. Senere idag skal jeg på Cirque Du Soleil i spektrum med en venninne, noe jeg gleder meg enormt til :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi har i grunn også hatt en rolig helg.

Fredag ettermiddag var jeg på en skikkelig treningsøkt - det kjennes fortsatt, sjelden jeg er så støl. Da var sønnen min på besøk hos en klassekamerat og datteren min på shopping med venninner.

Men til kvelden var vi samlet og så på x-faktor og koste oss med sen middag.

Lørdag var vi på ullevål og så på landskamp, resten av kvelden var vi hjemme og slappet av foran tv og så på skal vi danse.

I dag er en helt rolig dag. Minstemann er hos en kamerat. Jeg har akkurat startet med middagsforberedelsene. Kjøttkaker og stua kål. Så kommer søsteren til mannen på middag snart.

En deilig helg.

Gjest xbellax
Skrevet

Åh cath, jeg trenger noen tykke fine ullsokker..

Skrevet

Ingen barn i ditt hus, forstår jeg ;)

Skrevet

''skikkelig høstmiddag :-)''

Det er kjempegodt i over 40 grader også det:-)

Driver du eksport av norsk mattradisjon? ...*s*

Klarer ikke helt å se for meg fårikål i 40 graders varme, men det kreves sikkert bare litt tilvenning.

Skrevet

Åh cath, jeg trenger noen tykke fine ullsokker..

Jeg stilte meg først i køen!

candyqueen_83
Skrevet

Men det er dessverre ikke mulig med små barn. :-/

Tror jeg revurderer planen om barn :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...