Gå til innhold

Hva gjør dere denne helga?

Anbefalte innlegg

Gjest singel dame
Skrevet

I går var kjæresten innom en tur før han stresset videre pga. at han har besøk av en venn i helgen. Etter det var jeg ute og handlet, vasket klær og ryddet litt. I går kveld lagde jeg god mat til meg alene og så tv. I dag har jeg ikke fått utrettet mye, og ikke gått ut. Har jobbet litt på pc'n, men stort sett sett på tv og strikket. Jeg bor alene så jeg gleder meg til å gå på jobb i morgen, og så gleder jeg meg enormt til kjæresten min kommer tilbake på onsdag og blir hjemme en stund og har lovet å bruke mer tid på meg:-)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Axcia

4

• cathlin

3

• Orio

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har tatt opp alle sommerblomster, og gjort bedet vinterklart. Har tatt inn alt som skal innomhus før kulda kommer, har vaska og ordna, omkalfatret og rydda ute, stengt av utevannet så rørene ikke sprekker. Vaska klær og unger, skura bad så det er rent og pent så lenge det varer. Vært på frokost hos foreldrene mine, laga ungenes favorittmiddag etc.

Har fått kjøpt meg noen nye klær, bl.a. veldig kule jeans *happy*, handlet litt på ebay, spilt spill, tredd perler.

Ungene har vært flinke til å støvsuge og å krangle ;s

''Har tatt opp alle sommerblomster, og gjort bedet vinterklart''

Jøss! Jeg overraskes stadig over alle de gjøremål som finnes, og som jeg ikke engang har tenkt på er noe som kanskje kunne/burde gjøres! ;-)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1255236022' post='4228033]

Fredag feiret vi bursdagen til en kamerat hjemme hos oss med badestamp og mat, så en liten tur på puben.

Lørdagen var rolig hjemmekveld, sambo er på jakt, Lillesøster er her på høstferie. Jeg, lillesøster og guttungen lagde mat sammen og sløvet foran tv. Så har vi spilt Mario Kart på Wii, da steg temperaturen i heimen litt ;o)

I dag er det fotballturnering for guttungen, så jeg og lillesøster skal være med han. Siden jeg har bursdag i dag skal vi 3 ut å spise middag sammen før hun drar hjem med bussen.

Gratulerer med dagen! :-)

Skrevet

Høres ut som en god helg:-) Jeg er innlagt på sykehus og har valget mellom å høre på radio eller strikke.

God bedring!

Gjest Niccola
Skrevet

Jøss! Jeg overraskes stadig over alle de gjøremål som finnes, og som jeg ikke engang har tenkt på er noe som kanskje kunne/burde gjøres! ;-)

Jeg har lært det av slottsgartnerne! ;-) De sørger for flotte planter og blomster rundt Nationaltheatret og slottsparken fra vår til høst - men for ikke lenge siden ble alt tatt opp og jorden raket pen og flat. :-)

Skrevet

Heldigvis en rolig helg etter noen slitsomme uker.

Fredag var 6-klassingen og jeg på et klasse-arrangement fra17.30-19.30. Da vi kom hjem spiste hele familien middag og så Harry Potter og ildbegeret på dvd.

Lørdag hadde ungene venner på besøk hele dagen, mannen var på jobb, jeg leste bok og handlet mat. Skalldyr og hvitvin til middag og litt tv-titting om kvelden.

I dag sov vi lenge før vi har vært på fotballcup hvor begge barna spilte tre kamper mellom 13 og 17. Satt på fårikålen før vi dro, så nå er det snart middag:-) Ingen planer for resten av kvelden.

Hørtes ut som en koselig helg :-)

Jeg fikk sabla lyst på fårikål, etter flere innlegg her om det!

Skrevet

I går var kjæresten innom en tur før han stresset videre pga. at han har besøk av en venn i helgen. Etter det var jeg ute og handlet, vasket klær og ryddet litt. I går kveld lagde jeg god mat til meg alene og så tv. I dag har jeg ikke fått utrettet mye, og ikke gått ut. Har jobbet litt på pc'n, men stort sett sett på tv og strikket. Jeg bor alene så jeg gleder meg til å gå på jobb i morgen, og så gleder jeg meg enormt til kjæresten min kommer tilbake på onsdag og blir hjemme en stund og har lovet å bruke mer tid på meg:-)

Det blir koselig å ha ham en stund :-)

Ikke så lenge til onsdag nå!

Skrevet

Pugge noter, øve, pugge litt mer, øve enda mer og to konserter:-)

Gleder meg til å slappe av i morgen...

Spiller eller synger du?

Skrevet

Jeg har lært det av slottsgartnerne! ;-) De sørger for flotte planter og blomster rundt Nationaltheatret og slottsparken fra vår til høst - men for ikke lenge siden ble alt tatt opp og jorden raket pen og flat. :-)

*S* Ja, det gjelder å se på proffene;-)

Da jeg hadde barn som skulle hentes i barnehage, gikk jeg hver dag forbi et hus der fruen i huset var verdensmester i å ha sesongtilpasset dekorasjon ved inngangspartiet: Den første av alle til å komme med høstlyng, flotte dekorasjoner til Halloween, jul, påskeliljer etc. Det var ved å se på hennes stadige utskiftninger at jeg ble minnet på at det var på tide å kjøpe ditt & datt...;-)

Skrevet

Tur til svømmehallen og lek med naboer for barna. Opprydning hjemme. En rolig helg, men kunne godt ha fått gjort mer.

Skrevet

Hørtes ut som en koselig helg :-)

Jeg fikk sabla lyst på fårikål, etter flere innlegg her om det!

Det var godt med fårikål, ja:-)

Gjest singel dame
Skrevet

Det blir koselig å ha ham en stund :-)

Ikke så lenge til onsdag nå!

Han er dratt til Praha og skulle jobbe der mandag og tirsdag, men så hadde han lyst å ha onsdagen til å kose seg der og det oppfordret jeg han til. Så han kommer nok ikke før sent på onsdag, men jeg håper vi får neste helg sammen:-)

Skrevet

Ja men morsan da...! Egentlig er det du som burde lært opp meg i sånne hus-og-hagesysler. Jeg er jo en amatør i grunnen. Men nærmeste nabo er hysterisk lik Hyacinth, da *preget*

Skrevet

Ja men morsan da...! Egentlig er det du som burde lært opp meg i sånne hus-og-hagesysler. Jeg er jo en amatør i grunnen. Men nærmeste nabo er hysterisk lik Hyacinth, da *preget*

''Egentlig er det du som burde lært opp meg i sånne hus-og-hagesysler. ''

Moi??

Skrevet

Spiller eller synger du?

Synger - har hatt to konserter i helga... Nå er jeg ferdig og skal slappe av litt:-)

Skrevet

Ingen barn i ditt hus, forstår jeg ;)

Ingen barn i mitt hus, ikke denne helga. Men jeg er så heldig å få barnebesøk i blant, og koser meg med det.

Skrevet

Men det er dessverre ikke mulig med små barn. :-/

Nei, det er ikke det.

Dere har ingen som vil låne barna en helg i ny og ne? Koselig både for barna, lånerne og foreldrene. Anbefales.

Skrevet

Ingen barn i mitt hus, ikke denne helga. Men jeg er så heldig å få barnebesøk i blant, og koser meg med det.

Det høres veldig kjekt ut :D

Skrevet

Nei, det er ikke det.

Dere har ingen som vil låne barna en helg i ny og ne? Koselig både for barna, lånerne og foreldrene. Anbefales.

Ikke en hel helg.

Det har vi aldri hatt på 7 år.

Men en natt fri har vi hatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...