Gå til innhold

Hva slags hårsveis passer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Afro! ;-)

Du er avslappet, interressant og litt sprø.

Lol!

Forøvrig -har- jeg slikt hår som du fikk melding om at du -burde- ha :-)

Skrevet

Altå utemmede krøller. Ikke resten av beskrivelsen da....:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Altå utemmede krøller. Ikke resten av beskrivelsen da....:-)

Har alltid drømt om krøller!

Skrevet

Har alltid drømt om krøller!

Får mer og mer etterhvert som jeg blir eldre jeg, tidligere hadde jeg fall, og det blir mer og mer- så nå er det blitt til krøller.

Det er vel kanskje litt sånn at man ønsker det man ikke har. Jeg synes jo det er pent med helt slett og "lydig" hår. :-)

Gjest Niccola
Skrevet

Fikk samme svar - selv om jeg haket av for fredagskvelder hjemme i sofaen med et glass vann, og at jeg kler meg praktisk og rimelig. Det oser vel ikke akkurat sex bomb av slikt, men krøllne tar jeg imot med takk.. :-)

Skrevet

Jeg fikk det samme - skjønner ikke helt det, synes jeg valgte det kjedeligste alternativet på alle spørsmålene. :o)

Skrevet

Jeg fikk akkurat det samme som deg;-)

Etter å ha svart på de to første spørsmålene, tenkte jeg "endelig en test der det ikke er tvilsomt hva jeg skal svare". Men så ble det brått slutt, gitt! Det var nesten hipp som happ hva jeg svarte på en god del av spørmålene:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Haha! Bollesveis :o)

Hehe, noe sier meg at rollene er snudd litt opp-ned her :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...