Gå til innhold

Alder og sånt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nok det er en skrivefeil :o)

Nei nei nei! Hun forteller bare en historie hun har hørt og den fortelles i jeg-form! Det er ikke seg selv hun snakker om. :-D

Skrevet

Ja, jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver;-) Akkurat som om jeg sammenligner andre med et 5-10 år yngre bilde av meg selv;-)

Skrevet

He, he, jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver.

Føler meg ung jeg.. Og hvis jeg møter nye folk, tar jeg de nesten alltid for å være eldre enn meg... Selv om det altså viser seg at de er yngre.. Dette uavhengig om det er kvinner eller menn.

Særlig i jobbsammenheng har jeg nesten alltid vært yngst, og har det med å tro at det fortsatt er slik.. Men så feil kan man altså ta!

''Særlig i jobbsammenheng har jeg nesten alltid vært yngst, og har det med å tro at det fortsatt er slik.. Men så feil kan man altså ta!''

Ja, det er rart med det å plutselig oppdage at man ikke er ung og lovende lenge...;-)

Skrevet

Nei nei nei! Hun forteller bare en historie hun har hørt og den fortelles i jeg-form! Det er ikke seg selv hun snakker om. :-D

Aaah hehe nå begynte jeg virkelig å lure :D

Hadde vært så kjedelig om Elextra, slik hun ser ut i mitt hodet, måtte gjøres helt om på ;)

Gjest Elextra
Skrevet

''Plutselig husker jeg en høy kjekk gutt med det samme navnet som hadde gått på gymnaset samtidig som meg for omtrent. 40 år siden!''

What?!?!?!?! Er du nesten 60 år??????? Hehe har alltid trodd du er rundt ca 35 jeg.. du holder deg svært godt her på dol ihvertfal ;-)

;)

Skrevet

Jeg er litt yngre enn deg, men jeg har det på samme måte. Det verste er hvor mye "kjerring" de på min alder har blitt! De har barn og det har nok litt å si, men du verden hvor snever verden de lever i.

''Jeg er litt yngre enn deg,''

+

''– 31 år gammel''

*smask*!!!

Hilsen en annen 43-åring....;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Tror nok det er en skrivefeil :o)

''Tror nok det er en skrivefeil ''

*lol*

Gjest Elextra
Skrevet

Aaah hehe nå begynte jeg virkelig å lure :D

Hadde vært så kjedelig om Elextra, slik hun ser ut i mitt hodet, måtte gjøres helt om på ;)

''Hadde vært så kjedelig om Elextra, slik hun ser ut i mitt hodet, måtte gjøres helt om på ''

Jeg ser nok _nøyaktig_ ut som den stilsikre femme fatale'n du har i hodet!

;P

Skrevet

''Hadde vært så kjedelig om Elextra, slik hun ser ut i mitt hodet, måtte gjøres helt om på ''

Jeg ser nok _nøyaktig_ ut som den stilsikre femme fatale'n du har i hodet!

;P

Det tror jeg også, så du skal få lov til å fortsette å se sånn ut ...i mitt hodet;)

Gjest Elextra
Skrevet

Det tror jeg også, så du skal få lov til å fortsette å se sånn ut ...i mitt hodet;)

Hehe, er det virkelig sånn du tror jeg ser ut? *drar miniskjørtet over stay-up'en*

(og smyger ut av joggebuksa)

Skrevet

*he he* Jeg mener å huske at jeg la ut denne historien selv på dol for en tid tilbake, og da også var det noen som reagerte med "jeg trodde ikke du var så gammeel"...;-)

Skrevet

Jeg har passert 30 for noen år siden, men bli ennå spurt om legitimasjon på polet, og det for å kjøpe vin:D Så ja, jeg ser nok fortsatt ut som jeg er sånn ca 17...

Skrevet

Close but no cigar! ;)

Snakker du om Clinton nå eller? ;-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Så lang denne tråden har blitt da:-)

Alle sammen ser yngre ut enn alle andre på samme alder ;o)

Artig fenomen. Det er sikkert meningen at det skal være slik fra naturens side:-)

candyqueen_83
Skrevet

''Tror nok det er en skrivefeil ''

*lol*

Leste ikke så nøye så jeg så ikke at det stod for 40 år siden i tillegg. Tenkte bare årstallet 1957 var feil. Hehe

Gjest 31 år gammel
Skrevet

''Jeg er litt yngre enn deg,''

+

''– 31 år gammel''

*smask*!!!

Hilsen en annen 43-åring....;-)

Jeg hadde tenkt å skrive "en del yngre enn" først, men valgte å være raus. ;-)

Etter at jeg fikk ei god venninne på 40 skjønte jeg at alder ikke har så mye å si lenger. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...