Gå til innhold

Hodepine og kvalme i mange dager

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Det begynte med hodepine på onsdag morgen, jeg måtte kjøpe en pakke Paracet på vei til jobb. Torsdag måtte jeg gå hjem i løpet av arbeidsdagen fordi jeg var så kvalm at jeg var redd jeg skulle kaste opp. Jeg er fortsatt akkurat likedan. Det går i bølger på et vis, så jeg får i meg mat og drikke, men blir gjerne kvalm etter å ha spist. Prøvde meg en tur ut i stad, og kjente jeg ble kvalm og fikk en litt "uvirkelighetsfølelse".

Kan det være noe som "går"? (Bor i Trondheim.) Men jeg synes det har vart litt lenge til å være omgangssyke eller liknende. Har ikke hatt feber, og jeg er garantert ikke gravid.

Noen kloke sjeler som kan synse litt?

Skrevet

For meg er jo dette typisk migrene, synes uansett du bør ta deg en tur til legen.

Caloni Makaroni
Skrevet

For meg er jo dette typisk migrene, synes uansett du bør ta deg en tur til legen.

Hm :s Jeg har heldigvis ikke vært plaget av migrene før, og håper ikke det starter nå! Toira beskriver samme symptomer som meg, jeg håper at det bare er noe litt langvarig og mildt som går. Men har det ikke gitt seg i løpet av uka så MÅ jeg til lege, om jeg skal være lenger borte fra jobben :s

Skrevet

Hm :s Jeg har heldigvis ikke vært plaget av migrene før, og håper ikke det starter nå! Toira beskriver samme symptomer som meg, jeg håper at det bare er noe litt langvarig og mildt som går. Men har det ikke gitt seg i løpet av uka så MÅ jeg til lege, om jeg skal være lenger borte fra jobben :s

Kan også dra på en skikkelig synsing.. er noen balansenerver som sitter i nakken, rundt de knutene i bakhodet.

Så sliter du med muskelsmerter, vondt i nakke/rygg osv. Så kan det forplante seg oppover og klemme på balansenervene og gjøre at du blir svimmel, vondt i huet, kvalm osv..

Dårlig forklart, men har hatt det selv. Grusome greier, fikk en kiropraktor eller fysioterapeut til å få det på plass igjen.

Caloni Makaroni
Skrevet

Kan også dra på en skikkelig synsing.. er noen balansenerver som sitter i nakken, rundt de knutene i bakhodet.

Så sliter du med muskelsmerter, vondt i nakke/rygg osv. Så kan det forplante seg oppover og klemme på balansenervene og gjøre at du blir svimmel, vondt i huet, kvalm osv..

Dårlig forklart, men har hatt det selv. Grusome greier, fikk en kiropraktor eller fysioterapeut til å få det på plass igjen.

Hm...har aldri slitt med noe sånt. Men skal jo faktisk til fysioterapi (pga noe ganske annet) i morgen. Tenkte ikke engang på at han kan ha noe vettugt å si! :D Takk for innspill!

Skrevet

Ja, det er definitivt noe som går over hele Trondheim. You'd better not slenge det over til nabokommunen... ;)

Kanskje du har fått i deg noe du ikke har spist..? ;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja, det er definitivt noe som går over hele Trondheim. You'd better not slenge det over til nabokommunen... ;)

Kanskje du har fått i deg noe du ikke har spist..? ;)

det er nok definitivt det siste der, ja :D men godt å høre at det er flere som har det samme. så om det er slik at det varer lenge for flere, så gidder jeg ikke kontakte lege, for da er det tydeligvis bare sånn det er i denne omgang :) (men om det varer mer enn 8 dager må jeg jo ha sm, da :s)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...