Gå til innhold

Sliten


mariamor

Anbefalte innlegg

Sliten av alt

mest av meg selv,

OPP og ned og OPP og ned,

sinna på meg selv for at jeg ikke tar i mot den hjelpen som blir tilbudt meg,

sinna på meg selv fordi jeg kapper hånden av de som strekker ut en finger

sinna på meg selv fordi jeg utnytter og maser på de jeg lar komme inn på meg

sinna fordi FRP går frem på meningsmålinger

sinna på meg selv fordi ingenting stemmer og fordi jeg aldri kommer noen vei

sinna på meg selv fordi jeg er selvdestruktiv og mest har lyst på et sykehusopphold

sinna på meg selv fordi jeg krangler med sjefen

lei meg fordi jeg ikke klarer å formidle ting på rett måte

lei meg fordi jeg sender ut feil signaler til folk rundt meg

lei meg fordi jeg stikker av med venninners kjærester

ÅÅ hvor jeg elsker meg selv!

beslutningsvegring, perfeksjonisme, depresjon og hyperaktivitet er en fin blanding

matvrak

vel, synker dypt ned i selvmedlitenheten her.....

UNNSKYLD!

men jeg har fått beskjed om at jeg ikke skal unnskylde meg mer...

HVEM ER JEG MIDT OPPI ALT ROTET??

SLITEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres veldig slitsomt ut. Jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe slik at du kunne få en pause. Det kan jeg ikke, men jeg kan i hvert fall gi deg en kjempestor klem om du vil ha den.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mariamor!

Jeg skulle ønske at jeg hadde en løsning på alt dette - men det har jeg jo ikke. Det eneste jeg kommer på som kanskje kan være til hjelp, er å minne deg på at du ikke må glemme å tenke på alle de her inne på DOL og i DIXI, som bryr seg om deg, som stiller opp, enten du er langt nede eller høyt oppe. That's what friends are for!

Det gjør vondt å rote i gamle saker og ting, det har vi sett flere innlegg om her inne i det siste. Men du er underveis. Du er flink! Du GJØR ting, du ligger ikke bare under dynen og klager!

Nå er du på vei opp stigen. Du tar et trinn om gangen, oppover,oppover, så faller du ned igjen et par trinn, men klarer likevel å klatre videre oppover. En dag vil du nå toppen, vennen min!

Lang, god klem fra hu litla i Stavanger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig slitsomt ut. Jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe slik at du kunne få en pause. Det kan jeg ikke, men jeg kan i hvert fall gi deg en kjempestor klem om du vil ha den.

*klem*

Hei Mariamor!

Jeg kjenner meg så godt igjen i det du forteller, jeg har det vel på en måte sånn selv. Jeg krangler med alle, og skjeller til og med ut folk jeg ikke kjenner. Jeg snakket med en på et støttesenter, og hun sa at jeg hadde så mye sinne og frustrasjon inne i meg pga det som har skjedd, og det prøvde jeg å få ut. Det var visst bedre å få det ut enn å vende det innover mot seg selv. Hun sa jeg skulle skyte alle i verden med kanonskudd! Det er slitsomt å holde på sånn, og jeg har nok mistet en del venner! Burde kanskje begynne på boksing...he he. Jeg synes du er flink, jeg. Stå på, jeg tror du er tydelig på vei oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mariamor!

Jeg kjenner meg så godt igjen i det du forteller, jeg har det vel på en måte sånn selv. Jeg krangler med alle, og skjeller til og med ut folk jeg ikke kjenner. Jeg snakket med en på et støttesenter, og hun sa at jeg hadde så mye sinne og frustrasjon inne i meg pga det som har skjedd, og det prøvde jeg å få ut. Det var visst bedre å få det ut enn å vende det innover mot seg selv. Hun sa jeg skulle skyte alle i verden med kanonskudd! Det er slitsomt å holde på sånn, og jeg har nok mistet en del venner! Burde kanskje begynne på boksing...he he. Jeg synes du er flink, jeg. Stå på, jeg tror du er tydelig på vei oppover.

Skatten min.:-(

Jeg skjønner deg så godt, vennen, og skulle ønske jeg kunne gi deg klem i RL.

Nå får jeg nøye meg med 10000 røde roser, hver med en varm,god klem.

Glad i deg.

"kuklemmer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...