Gå til innhold

Black Sheeps - Søppel

Anbefalte innlegg

Gjest Grrr nå er det nok!
Skrevet

At dagens unde liker de sier litt om hvor dypt samfunnet har sunket. Det er rett og slett søppelmusikk og jeg håper at de unge kommer til fornuft.

Skrevet

Jeg har bare hørt den ene de hadde på MGPJ. Den var jo kjempebra.

Dessuten kan vi alle velge å høre på hva vi vil:-)

Skrevet

Jeg har ikke hørt alt de har gjort, men må nå si at det finnes myyyyyye verre ting der ute enn The Black Sheeps.

Skrevet

Hehe... er ikke det du sier det samme de eldre generasjonene alltid har sagt om de yngres musikk?

Skrevet

Jeg irriterer meg over navnet. Forøvrig klarer jeg ikke å finne noe spesielt negativt med dem. Jeg synes egentlig de virker ganske sjarmerende i intervjuer osv., i forhold til mange andre unge som håper å bli stjerner.

Er det noe som er helt sikkert, er at de yngste ikke kommer til å "ta til vettet" når det gjelder musikksmak. Det er akkurat som det skal være

synes

Skrevet

Jeg irriterer meg over navnet. Forøvrig klarer jeg ikke å finne noe spesielt negativt med dem. Jeg synes egentlig de virker ganske sjarmerende i intervjuer osv., i forhold til mange andre unge som håper å bli stjerner.

Er det noe som er helt sikkert, er at de yngste ikke kommer til å "ta til vettet" når det gjelder musikksmak. Det er akkurat som det skal være

synes

''Er det noe som er helt sikkert, er at de yngste ikke kommer til å "ta til vettet" når det gjelder musikksmak. Det er akkurat som det skal være''

Akkurat så bra kan det sies :)

Skrevet

Black Sheeps er da ikke søppel. Synes den sangen de vant melodi grand prix jr. var kjempetøff og flott. Samme med noen av de nye sangene deres. Har du fått med deg at den nye cd`en har fått terningkast 5? ;)

Absolutt ikke bare musikk for ungdommen, nei.

Skrevet

Hehe, du begynner å bli gammel ja? Det er et tydelig tegn når du lar deg provosere av musikken dagens unge liker;-)

Uansett - Black Sheeps (pokker som den s'en til slutt irriterer meg;-)) er jammen meg mye bedre enn mye annet (masseprodusert) shit som kommer på markedet i dag.

Gjest hos oss
Skrevet

Det eneste dumme er navnet med den store skrivefeilen, men ellers er musikken veldig bra i forhold til mye av det andre barna hører på.

Skrevet

He, he. Det utsagnet sier lite om musikken til Blacksheeps, og mye om at du har blitt minst en generasjon eldre enn ungdommen.

Blacksheeps er søte og sjarmerende ungdom, med til tider fengende musikk, og vokalisten har en fantastisk stemme som jeg gleder meg til å høre modnes enda mer gjennom mange år.

Navnet har de visstnok valgt med vilje, for å irritere engelsklæreren. Skulle ønske de bytta det, for det skjærer litt i mine øyne og ører, men pytt.

Skrevet

Du får ta det for det det er!

Black Sheeps er et band med barn/unge ungdom - hovedsakelig FOR barn og unge ungdommer, så de apppellerer vel også mest til sin egen aldersgruppe.

Forøvrig kan jeg ikke finne noe galt eller provoserende hverken med musikken eller personene, så jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å la deg provosere.

Det finnes da mye værre ting der ute som jeg ville blitt adskillig mere bekymret over at de unge likte...

Skrevet

Synes ikke det er det verste de kan høre på av musikk..

Hadde ikke giddet å irritere meg over det i alle fall.

Gjest Niccola
Skrevet

Ja, og heller begynner å digge Kjell Ivars sånn som deg? :-)

Skrevet

Jeg synes de er flinke, spesielt vokalisten.

Men jeg irriterer meg over navnet....

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg synes de er flinke, spesielt vokalisten.

Men jeg irriterer meg over navnet....

blanke ark har forklart navnet lenger ned her. Morsomt. dersom det stemmer, da :-)

Skrevet

blanke ark har forklart navnet lenger ned her. Morsomt. dersom det stemmer, da :-)

Ja, jeg leste det, og mener også ha hørt det rundt de tider da de vangt mgp jr, men uansett synes jeg det er irriterende. De er nødt til å fortelle denne historien hele tiden og passe på at dette er kjent for å unngå mistanke om dårlige engelskkunnskaper.

Gjest Niccola
Skrevet

Ja, jeg leste det, og mener også ha hørt det rundt de tider da de vangt mgp jr, men uansett synes jeg det er irriterende. De er nødt til å fortelle denne historien hele tiden og passe på at dette er kjent for å unngå mistanke om dårlige engelskkunnskaper.

Er nå ikke så innmari lang historie å fortelle da :-) Og de hadde sikkert ingen anelser om hvor langt de skulle komme med dette bandet sitt.

Skrevet

Er nå ikke så innmari lang historie å fortelle da :-) Og de hadde sikkert ingen anelser om hvor langt de skulle komme med dette bandet sitt.

''Er nå ikke så innmari lang historie å fortelle da :-) ''

Nei, men kjedelig dersom hvert eneste intervju skulle dreie seg om dette.

''Og de hadde sikkert ingen anelser om hvor langt de skulle komme med dette bandet sitt.''

Det har du nok helt rett i:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...