Gjest en morsk satan Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Dette er bare glad-punk for 14-isene. Helt ufarlig. Bedre at de hører på dette enn rap, hiphop og annen drittmusikk. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg irriterer meg over navnet. Forøvrig klarer jeg ikke å finne noe spesielt negativt med dem. Jeg synes egentlig de virker ganske sjarmerende i intervjuer osv., i forhold til mange andre unge som håper å bli stjerner. Er det noe som er helt sikkert, er at de yngste ikke kommer til å "ta til vettet" når det gjelder musikksmak. Det er akkurat som det skal være synes ''Jeg irriterer meg over navnet.'' Vær glad for navnet du, det finnes vel knapt noen i dette landet som ikke vet riktig skrivemåte på dette nå. Et løft for engelsk-kunnskapene. 0 Siter
laban Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 ''Jeg irriterer meg over navnet.'' Vær glad for navnet du, det finnes vel knapt noen i dette landet som ikke vet riktig skrivemåte på dette nå. Et løft for engelsk-kunnskapene. Det kan jo tenkes :-) Men det kan også slå motsatt ut. Rolf Wesenlund skulle fleipe med den nynorske tekstingen av "Krutrøyk"-serien en gang på 1970-tallet og sa "...eg veit ikkje kvisleis" på NRK. Det tulleordet så norsklærerne igjen og igjen i sidemålsstilene i tiden som fulgte - i fullt alvor. TV og denslags har stor gjennomslagskraft, det er i hvert fall sikkert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.