Gå til innhold

Rimelig og bra bil med plass til tre barneseter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, hvorfor? Satt skruene for godt fast? ;)

*Hehe* Neida, men bl.a. er det forskjellig utvendig diameter på hjulmutrene til sommer- og vinterdekkene og siden vi brukte maskin måtte vi skifte munnstykke på den to ganger for hvert dekk. Tungvindt. På min bil brukte vi ikke en halvtime på fire dekk engang, på hans tok det mye lengre tid. Knølete opplegg på vinterfelgene bl.a., vanskelig å få plass til munnstykke / hjultvinne. Jeg prøvde å si at de felgene var jo ikke originale fra Toyota, men det gikk ikke helt inn... ;o)

Gjest ikke glem..
Skrevet

Jeg kjenner en som jobber på bilverksted. De får aldri inn Toyotaer som må fikses på. Det eneste kan være slitedeler som man uansett må skifte etter så og så lang tid med kjøring.

Jeg kjenner også til de som har Toyotaer som har gått 400-500 000 km uten å ha hatt problemer med bilen. Det eneste som kan være et problem er at de ruster like lett som andre biler.

Ang. plassen i baksetet, så er jeg enig. Det kan bli trangt når man skal ha tre barn baki bilen. Har sett litt på Toyota Picnic, 6-seter. Usikker på om den har større bakseteplass enn f.eks. Avensis eller Prius(?)

Har ikke sett på den type bil du nevner sist her. Utgangspunktet vårt var jo bakseter som var store nok til alle barna. Og det var utrolig mange forskjellige løsninger på mange biler, men altfor mange var utrolig dyre og med trange løsninger.

Vi valgte en 7 seter vi da. Greit å ha med ekstra barn en gang iblant.

Gjest ikke glem..
Skrevet

Citroen er ikke bil.

La meg da spørre deg: Har du noen gang kjørt en citroen anno 2009? Kjørekomforten er faktisk utrolig bra! Det kan ikke sammenlignes med citroen fra gamle dager hvis du har den i tankene.

Skrevet

*Hehe* Neida, men bl.a. er det forskjellig utvendig diameter på hjulmutrene til sommer- og vinterdekkene og siden vi brukte maskin måtte vi skifte munnstykke på den to ganger for hvert dekk. Tungvindt. På min bil brukte vi ikke en halvtime på fire dekk engang, på hans tok det mye lengre tid. Knølete opplegg på vinterfelgene bl.a., vanskelig å få plass til munnstykke / hjultvinne. Jeg prøvde å si at de felgene var jo ikke originale fra Toyota, men det gikk ikke helt inn... ;o)

Da så ;)

Våre dekk ble iallefall skifta i en fei, så tipper vi har orginale Toyotafelger ;)

Skrevet

Har ikke sett på den type bil du nevner sist her. Utgangspunktet vårt var jo bakseter som var store nok til alle barna. Og det var utrolig mange forskjellige løsninger på mange biler, men altfor mange var utrolig dyre og med trange løsninger.

Vi valgte en 7 seter vi da. Greit å ha med ekstra barn en gang iblant.

Vi drømmer også om en syvseter! Nå som eldstejenta er 12 år gammel, så ønsker hun gjerne å ta med venninner hit og dit. Helt håpløst når hele familien er med på tur :-(

Drømmen er en Landcruiser ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...