Gå til innhold

Hel pysj til voksne?

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spirello

11

• morsan

9

• Lillemus

7

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er sikkert mulig å få tak i, men husj - hva om du må tisse i løpet av natta? Av med alt på overkroppen, det blir jo iiiiiskaldt...!

Skrevet

Det er sikkert mulig å få tak i, men husj - hva om du må tisse i løpet av natta? Av med alt på overkroppen, det blir jo iiiiiskaldt...!

Skal ikke sove i den, sover i trusa eller naken :) Men sitte i sofaen under pleddet med den på kveldinga, loffe rundt med den på hytta eller i helgene om morningen..

Skrevet

Skal ikke sove i den, sover i trusa eller naken :) Men sitte i sofaen under pleddet med den på kveldinga, loffe rundt med den på hytta eller i helgene om morningen..

OK - men fortsatt blir det iiiiiskaldt om du må på do.

(Jeg er en frysepinn, ser du! :-))

Skrevet

Datra mi på ni henger seg på spm ditt ;) Hun maser om en "babypysj" siden de ser så deilige ut ;)

Kunne godt tenkt meg en slik selv, men ble litt mer skeptisk etter at nicket "Todelt" kom med motargumentet om å fryse ;)

Gjest Melis34
Skrevet

Hei :o)

Jeg og sambo kjøpte oss en hel loffedress på www.beltespenner.no eller .com husker ikke helt adressen,de var ganske dyre da,og er vel egentlig ikke pysj,men endog jeg loffer ofte rundt i min om kvelden .

Skrevet

Dette høres ut som noe for deg:

http://www.theslanket.com/

Skrevet

OK - men fortsatt blir det iiiiiskaldt om du må på do.

(Jeg er en frysepinn, ser du! :-))

Ehh... nei, det blir ikke isssssssssssssssssssskaldt. :o) Har det varmt på badet, og er varm av meg, så sover alltid med et bein over dyna. hender jeg kaster dyna og. Til vinteren blir det nok litt kaledere, men fryser aldri om natta.

Skrevet

Hel loffe-dress er siste mote, var et innslag om slike dresser på God Morgen Norge på TV2 forleden dag. Sjekk med dem hvem det er som fører dem, men de var grisedyre tror jeg.

Skrevet

Dette høres ut som noe for deg:

http://www.theslanket.com/

Hehe.. Blir litt styr hvis jeg skal gå på do eller noe sånt da.. dra med hele teppet, hihi. men så deilig ut! Men må som regel dele pleddet mit med sambo og poden da. :) men det er jo bare koselig.

Skrevet

Men glidelås helt opp foran ansiktet!? Hva er poenget med det? Kvelningsleker?

Hehe.. nei hva poenget med det er vet jeg ikke, men man MÅ jo ikke dra den helt opp da! :P Hvis man fryser på nesa f.eks.. hihi

Skrevet

Hehe.. nei hva poenget med det er vet jeg ikke, men man MÅ jo ikke dra den helt opp da! :P Hvis man fryser på nesa f.eks.. hihi

De er sikkert gode og varme! :o)

candyqueen_83
Skrevet

De er sikkert gode og varme! :o)

Men dyre syns jeg hvertfall.

Skrevet

Ja, litt stiv pris ja.. men har veeeeeeldig lyst på en da.

Skrevet

Ja, jeg kjøper ikke joggedress til den prisen, da heller en todelt en til en brøkdel av prisen.

Skrevet

JIppi - nå ble jeg glad! :o) http://www.onepiece.no/index.php?cPath=136

En lilla en blir gave til meg selv, siden jeg er så snill. :) hehe.. så sinnsykt deilige ut.

You've got to be kidding!

Har du tenkt å ta på deg en heldekkende polardrakt når du går til køys????

Den kommer til å gjøre mirakler for sexlivet, det er helt sikkert. Fyttihelvete!

Skrevet

You've got to be kidding!

Har du tenkt å ta på deg en heldekkende polardrakt når du går til køys????

Den kommer til å gjøre mirakler for sexlivet, det er helt sikkert. Fyttihelvete!

Hvis du leser svaret til "Todelt" lenger ned, ser du at du bekymrer deg unødig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...