Gjest Livet er urettferdig! Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Den som har opplevd å bli urettferdig behandlet, vet hvor vondt det er. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Det kan jeg godt forstå.... Hva har du opplevd som er så urettferdig? 0 Siter
Gjest Livet er urettferdig! Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Det kan jeg godt forstå.... Hva har du opplevd som er så urettferdig? Det kan jeg ikke si. 0 Siter
Gjest Evig pessimist Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Er det noen som noengang har fortalt deg at livet er rettferdig? Verden og livet har aldri vært rettferdig. 0 Siter
Helmi Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har opplevd en del vanskelige ting, men bruker aldri ordet "urettferdig" i den sammenhengen. Det har da ingenting med rettferdighet/urettferdighet å gjøre når "ting skjer". 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Det kan jeg ikke si. Ok, men en klem kan du iallefall få 0 Siter
Gjest Livet er urettferdig! Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har opplevd en del vanskelige ting, men bruker aldri ordet "urettferdig" i den sammenhengen. Det har da ingenting med rettferdighet/urettferdighet å gjøre når "ting skjer". Jeg kaller det urettferdig når en part ikke blir hørt og må ta konsekvensene av det som har skjedd, alene. Hva kaller du det? 0 Siter
Helmi Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg kaller det urettferdig når en part ikke blir hørt og må ta konsekvensene av det som har skjedd, alene. Hva kaller du det? Det synes jeg blir noe annet. Urettferdig behandling av deg. Men som sagt, det er helt fremmed for meg å kalle _livet_ rettferdig/urettferdig. 0 Siter
Gjest Livet er urettferdig! Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Det synes jeg blir noe annet. Urettferdig behandling av deg. Men som sagt, det er helt fremmed for meg å kalle _livet_ rettferdig/urettferdig. Jo, må si meg enig i det. 0 Siter
Helmi Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Jo, må si meg enig i det. Men jeg vet jo ingenting om hva du har opplevd.... det er ikke noen god følelse når en ikke blir behandlet på en rettferdig måte... Ønsker deg alt godt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.