Gå til innhold

Livet er urettferdig!

Gjest Livet er urettferdig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den som har opplevd å bli urettferdig behandlet, vet hvor vondt det er.

Skrevet

Det kan jeg godt forstå.... Hva har du opplevd som er så urettferdig?

Skrevet

Det kan jeg godt forstå.... Hva har du opplevd som er så urettferdig?

Det kan jeg ikke si.

Gjest Evig pessimist
Skrevet

Er det noen som noengang har fortalt deg at livet er rettferdig?

Verden og livet har aldri vært rettferdig.

Skrevet

Jeg har opplevd en del vanskelige ting, men bruker aldri ordet "urettferdig" i den sammenhengen. Det har da ingenting med rettferdighet/urettferdighet å gjøre når "ting skjer".

Skrevet

Det kan jeg ikke si.

Ok, men en klem kan du iallefall få :)

Skrevet

Jeg har opplevd en del vanskelige ting, men bruker aldri ordet "urettferdig" i den sammenhengen. Det har da ingenting med rettferdighet/urettferdighet å gjøre når "ting skjer".

Jeg kaller det urettferdig når en part ikke blir hørt og må ta konsekvensene av det som har skjedd, alene. Hva kaller du det?

Skrevet

Jeg kaller det urettferdig når en part ikke blir hørt og må ta konsekvensene av det som har skjedd, alene. Hva kaller du det?

Det synes jeg blir noe annet. Urettferdig behandling av deg. Men som sagt, det er helt fremmed for meg å kalle _livet_ rettferdig/urettferdig.

Skrevet

Det synes jeg blir noe annet. Urettferdig behandling av deg. Men som sagt, det er helt fremmed for meg å kalle _livet_ rettferdig/urettferdig.

Jo, må si meg enig i det.

Skrevet

Jo, må si meg enig i det.

Men jeg vet jo ingenting om hva du har opplevd.... det er ikke noen god følelse når en ikke blir behandlet på en rettferdig måte...

Ønsker deg alt godt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...