mrxx Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg ville aldri kjøpt en slik bil til en slik pris, men grunnet en del bykjøring og -parkering i trang garasje ønsker jeg en liten bil :-). Tipper jeg ender på en uten 4x4, selv om det hadde vært kjekt der jeg bor. 4 x 4 er ikke dumt, men det er jo flere alternativer til det. Jeg er usikker på om jeg hadde valgt Swift hvis jeg hadde sett på en liten bil. Men ta deg god tid og prøvekjør litt. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 En liten kommentar til når det gjelder bilstørrelse: Dette er jo en bil nr. 2 i familien (som du sikkert vil kalle konebil ). Størrelse på selve bilen er bra den, så lenge den bare skal frakte opp til to personer. Men det jeg liker minst med denne bilen er motorstørrelse, det bør være minst 1,6 eller 1,8. Så er jeg også usikker på hvor god 4-hjulsdriften er på den. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Størrelse på selve bilen er bra den, så lenge den bare skal frakte opp til to personer. Men det jeg liker minst med denne bilen er motorstørrelse, det bør være minst 1,6 eller 1,8. Så er jeg også usikker på hvor god 4-hjulsdriften er på den. ''Størrelse på selve bilen er bra den, så lenge den bare skal frakte opp til to personer.'' Jeg skal nok frakte to barn også, på småturer. Men enig mhp motorstørrelse - tror min "fascinasjon" for denne er over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.