Gå til innhold

Bankkort

Anbefalte innlegg

Gjest bilde ja
Skrevet

Har fått nytt bankkort med bilde på som de tok i banken. Jeg ser ikke ut på det, har fått flere kommentarer på om det virkelig er meg på bildet...kan en sende inn nytt bilde til banken å få nytt kort?

candyqueen_83
Skrevet

Du kan få nytt kort, men du må betale for det. 250 kr eller noe sånt.

Skrevet

Du må nesten ringe banken og spørre. Det er nok like mange rutiner på slikt som det er banker.

Gjest Elextra
Skrevet

Ville ikke brydd meg om jeg "så ut" på bankkortbildet, det interessante er jo om du er gjenkjennelig; kjedelig å bli nektet å bruke kortet.

Som de andre sier er det sikkert et gebyr for nytt kort, men det kan vel variere fra bank til bank.

Gjest majas mamma
Skrevet

Du kan få nytt kort, men du må betale for det. 250 kr eller noe sånt.

Det varierer nok fra bank til bank. Min mann gikk til fotografen og fikk tatt nytt bilde som han fikk på nytt kort. Det kostet ingen ting.

candyqueen_83
Skrevet

Det varierer nok fra bank til bank. Min mann gikk til fotografen og fikk tatt nytt bilde som han fikk på nytt kort. Det kostet ingen ting.

Det kan godt være :o)

Gjest pzzzzzzzzzzzt
Skrevet

Jeg har et pass jeg ikke ser ut på, og ikke ligner jeg meg selv, jeg hadde annen hårfarge da og stygge påtegnede bryn haha, forstår ikke at det går an :D

så jeg er litt redd passet ikke blir godkjent i passkontrollen, så lurer på å få meg et nytt pass med et litt mer oppdatert bilde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...