Gjest bilde ja Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Har fått nytt bankkort med bilde på som de tok i banken. Jeg ser ikke ut på det, har fått flere kommentarer på om det virkelig er meg på bildet...kan en sende inn nytt bilde til banken å få nytt kort? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Du kan få nytt kort, men du må betale for det. 250 kr eller noe sånt. 0 Siter
Platina Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Du må nesten ringe banken og spørre. Det er nok like mange rutiner på slikt som det er banker. 0 Siter
Gjest Melis34 Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 JA! men du må vel betale for det??? aner ikke. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Ville ikke brydd meg om jeg "så ut" på bankkortbildet, det interessante er jo om du er gjenkjennelig; kjedelig å bli nektet å bruke kortet. Som de andre sier er det sikkert et gebyr for nytt kort, men det kan vel variere fra bank til bank. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Du kan få nytt kort, men du må betale for det. 250 kr eller noe sånt. Det varierer nok fra bank til bank. Min mann gikk til fotografen og fikk tatt nytt bilde som han fikk på nytt kort. Det kostet ingen ting. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Det varierer nok fra bank til bank. Min mann gikk til fotografen og fikk tatt nytt bilde som han fikk på nytt kort. Det kostet ingen ting. Det kan godt være ) 0 Siter
Gjest pzzzzzzzzzzzt Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har et pass jeg ikke ser ut på, og ikke ligner jeg meg selv, jeg hadde annen hårfarge da og stygge påtegnede bryn haha, forstår ikke at det går an så jeg er litt redd passet ikke blir godkjent i passkontrollen, så lurer på å få meg et nytt pass med et litt mer oppdatert bilde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.