Gå til innhold

Hvor mye betale for svart hårklipp

Anbefalte innlegg

Gjest Snart nyklippet
Skrevet

Har ei venninne som er veldig flink til å klippe hår. Hun gikk 1 år på frisørlinja, men fullførte aldri. Hun er allikevel svært dyktig.

Nå har jeg lyst å spørre henne om å klippe meg, fordi hun har klippet meg med meget velykket resultat tidligere.

Denne gangen klippet hun meg gratis, men dersom jeg spør henne nå vil jeg insistere på å få betale henne.

Spørsmålet er hvor mye er det ok å betale henne for en slik venninnetjeneste? Noen som har vært bort noe liknede?

Skrevet

Ja. Jeg betalte 200 kroner til en venninne som var flink til å klippe hår. Altså halv pris eller litt under.

Gjest frisørvenn
Skrevet

Ja. Jeg betalte 200 kroner til en venninne som var flink til å klippe hår. Altså halv pris eller litt under.

vi betaler ca kr 500 for hele familien, 2 voksne, 2 barn :)

Skrevet

Jeg har ei venninne som er utdanna frisør, men som ikke jobber som dette nå. Hun får 200 kroner for å klippe, og dette er under halv pris :)

Skrevet

Jeg har ei venninne som er utdanna frisør, men som ikke jobber som dette nå. Hun får 200 kroner for å klippe, og dette er under halv pris :)

'' Hun får 200 kroner for å klippe, og dette er under halv pris :)¨''

Når jeg klipper sveisen betaler jeg 360,-... Ikke om jeg skal ha helt ny frisrye selvfølgelig, men ved en vanlig klipp til samme frisyre.

Gjest annlovinda
Skrevet

Når jeg klipper sveisen betaler jeg 360,-... Ikke om jeg skal ha helt ny frisrye selvfølgelig, men ved en vanlig klipp til samme frisyre.

Jeg betaler over 500 for en helt vanlig klipp hos frisøren. Hårreisende dyrt synes jeg.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg betaler over 500 for en helt vanlig klipp hos frisøren. Hårreisende dyrt synes jeg.

''Hårreisende ''

Sic! ;P

Skrevet