Gå til innhold

Hvor mye betale for svart hårklipp

Anbefalte innlegg

Gjest Snart nyklippet
Skrevet

Har ei venninne som er veldig flink til å klippe hår. Hun gikk 1 år på frisørlinja, men fullførte aldri. Hun er allikevel svært dyktig.

Nå har jeg lyst å spørre henne om å klippe meg, fordi hun har klippet meg med meget velykket resultat tidligere.

Denne gangen klippet hun meg gratis, men dersom jeg spør henne nå vil jeg insistere på å få betale henne.

Spørsmålet er hvor mye er det ok å betale henne for en slik venninnetjeneste? Noen som har vært bort noe liknede?

Skrevet

Ja. Jeg betalte 200 kroner til en venninne som var flink til å klippe hår. Altså halv pris eller litt under.

Gjest frisørvenn
Skrevet

Ja. Jeg betalte 200 kroner til en venninne som var flink til å klippe hår. Altså halv pris eller litt under.

vi betaler ca kr 500 for hele familien, 2 voksne, 2 barn :)

Skrevet

Jeg har ei venninne som er utdanna frisør, men som ikke jobber som dette nå. Hun får 200 kroner for å klippe, og dette er under halv pris :)

Skrevet

Jeg har ei venninne som er utdanna frisør, men som ikke jobber som dette nå. Hun får 200 kroner for å klippe, og dette er under halv pris :)

'' Hun får 200 kroner for å klippe, og dette er under halv pris :)¨''

Når jeg klipper sveisen betaler jeg 360,-... Ikke om jeg skal ha helt ny frisrye selvfølgelig, men ved en vanlig klipp til samme frisyre.

Gjest annlovinda
Skrevet

Når jeg klipper sveisen betaler jeg 360,-... Ikke om jeg skal ha helt ny frisrye selvfølgelig, men ved en vanlig klipp til samme frisyre.

Jeg betaler over 500 for en helt vanlig klipp hos frisøren. Hårreisende dyrt synes jeg.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg betaler over 500 for en helt vanlig klipp hos frisøren. Hårreisende dyrt synes jeg.

''Hårreisende ''

Sic! ;P

Skrevet

Her koster det over 400 kroner. Tror jeg betaler 460 ,- ? Og da er det kun stussing av eksisterende sveis..... Nå klipper jeg meg på kjøpesenter da.. Sikkert billigere i små salonger som ikke ligger i senter?

Skrevet

Her koster det over 400 kroner. Tror jeg betaler 460 ,- ? Og da er det kun stussing av eksisterende sveis..... Nå klipper jeg meg på kjøpesenter da.. Sikkert billigere i små salonger som ikke ligger i senter?

''Sikkert billigere i små salonger som ikke ligger i senter?''

Har betalt 360,- i to ulike salonger på to sentre på helt forskjellige plasser. :o)

Skrevet

''Sikkert billigere i små salonger som ikke ligger i senter?''

Har betalt 360,- i to ulike salonger på to sentre på helt forskjellige plasser. :o)

Jøss, her har jeg inntrykk av at prisen ligger på over 400 uansett hvor man klipper seg.... Ungene og mannen min får hårklipp for rundt 350 kroner, selv om min sveis ikke er mer komplisert enn deres ;)

Gjest høstlyng
Skrevet

Jeg ville betalt ca 200 kr, det er det verdt og billig er det også.

Skrevet

Jøss, her har jeg inntrykk av at prisen ligger på over 400 uansett hvor man klipper seg.... Ungene og mannen min får hårklipp for rundt 350 kroner, selv om min sveis ikke er mer komplisert enn deres ;)

Jeg var nettopp hos vår lille bygde-frisør og fikk vasket mitt hår og klippet tuppene på meg selv og begge jentene (langt hår på alle tre):

240 kr tilsammen!!!!

Frisøren vår har salong i eget hus, og har eget firma med bare seg selv som frisør.

Skrevet

Jeg var nettopp hos vår lille bygde-frisør og fikk vasket mitt hår og klippet tuppene på meg selv og begge jentene (langt hår på alle tre):

240 kr tilsammen!!!!

Frisøren vår har salong i eget hus, og har eget firma med bare seg selv som frisør.

Heldiggriser!! :))

Skrevet

Av og til tar jeg en tur innom en innvandrer-frisør, og får det klippet helt fint for 150,-

Gjest Snart nyklippet
Skrevet

Jeg ville betalt ca 200 kr, det er det verdt og billig er det også.

I byen her jeg bor ligger en frisørklipp på mellom 450-600 kr. Så jeg hadde faktisk tenkt å betale henne 300 kr, men det er kanskje litt mye? hehe, det får vel bli 250 da;-)

Gjest kort sveis er dyrt :(
Skrevet

Slik er det her i området også. Mellom 400 og 600.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...