Gå til innhold

Til nhd


Gjest Signløs

Anbefalte innlegg

Gjest Signløs

Jeg begynner visst å innse at jeg må glemme dere alle her inne og vie min _fulle_ oppmerksomhet til RL.. Jeg er glad for at du svarte og var ærlig med meg når det gjelder dette. Forstår at du vet hva du snakker om.

Tror du at det er mulig å bli sterk nok en gang i fremtiden om jeg får profesjonell hjelp, jeg kan ikke fordra tanken på at jeg er så "svak".

Et svar på det vil være av stor betydning for meg.

Mvh

J31

ps. Sender en hilsen til mine venner her inne og takker for alt dere har gjort for meg. Ønsker alle godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laban

    6

  • mariaflyfly

    5

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    3

  • ....AV

    3

Mest aktive i denne tråden

''Tror du at det er mulig å bli sterk nok en gang i fremtiden om jeg får profesjonell hjelp, jeg kan ikke fordra tanken på at jeg er så "svak". ''

Nå søker du bekreftelser fra NHD igjen. Dette har du spurt om mange ganger før. Bygg livet ditt dag for dag. Det finnes ikke garantier for noen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signløs

''Tror du at det er mulig å bli sterk nok en gang i fremtiden om jeg får profesjonell hjelp, jeg kan ikke fordra tanken på at jeg er så "svak". ''

Nå søker du bekreftelser fra NHD igjen. Dette har du spurt om mange ganger før. Bygg livet ditt dag for dag. Det finnes ikke garantier for noen.

Lykke til!

Jeg ønsket hans mening alt her inne tatt i betraktning. Ellers hadde jeg ikke turt å skrive det pga ting og tang.

Men skjønner jo at han ikke gidder å legge mer innsats i meg så respektløst jeg har opptredd, og at det ikke finnes garanti :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når nhd ser signaturen din bak innlegget ditt som er "signløs", tror han at det er meg, signaturløs, derfor gidder han ikke engang å lese det.

Meg har han nemlig helt oppe i halsen. Så jeg foreslår at du bruker et annet nick som ikke ligner mitt.

Ellers ønsker jeg deg alt godt framover! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Når nhd ser signaturen din bak innlegget ditt som er "signløs", tror han at det er meg, signaturløs, derfor gidder han ikke engang å lese det.

Meg har han nemlig helt oppe i halsen. Så jeg foreslår at du bruker et annet nick som ikke ligner mitt.

Ellers ønsker jeg deg alt godt framover! :-)

Feil.

Jeg kjenner begge nickene og vil nok svare om det er noe nytt og konstruktivt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Signløs

Feil.

Jeg kjenner begge nickene og vil nok svare om det er noe nytt og konstruktivt :-)

Så mitt spørsmål var gammelt og destruktivt?

Ja,ja. Da er det lite håp for meg iallfall.

Takk da.

Håper at du vil slette tråden før halve dol hals hugger meg for å ha startet denne tråden når det er sånn at du svarer andre og måten du svarte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Så mitt spørsmål var gammelt og destruktivt?

Ja,ja. Da er det lite håp for meg iallfall.

Takk da.

Håper at du vil slette tråden før halve dol hals hugger meg for å ha startet denne tråden når det er sånn at du svarer andre og måten du svarte på.

Spørsmålet har du stilt flere ganger før. Svaret er det samme som sist og gangen før der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket hans mening alt her inne tatt i betraktning. Ellers hadde jeg ikke turt å skrive det pga ting og tang.

Men skjønner jo at han ikke gidder å legge mer innsats i meg så respektløst jeg har opptredd, og at det ikke finnes garanti :(

Du ønsker hans mening, men det er som jeg skriver ikke noe nytt over spørsmålet eller det du driver med, og det ser andre også. Jeg prøver å gjøre deg oppmerksom på det, siden du ikke har mye selvinnsikt rundt dette. Da hadde du nok ikke spurt.

''Men skjønner jo at han ikke gidder å legge mer innsats i meg så respektløst jeg har opptredd, og at det ikke finnes garanti :(''

Du velger selv om du vil bli destruktiv i etterkant. Igjen vil du styre hjelpen du får. Kan du forstå at det du leter etter og vil ha ikke nødvendigvis er bra for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signløs

Spørsmålet har du stilt flere ganger før. Svaret er det samme som sist og gangen før der.

Ja-jeg har da hørt det! Og det er negativt. Du kunne heller latt være enn å være så ekkel. Skulle ønske jeg ikke hadde startet denne tråden. Det er jo ikke noe rart jeg har blitt mobbet og gjort narr av som er så teit og må gå ting inn med t-skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signløs

Du ønsker hans mening, men det er som jeg skriver ikke noe nytt over spørsmålet eller det du driver med, og det ser andre også. Jeg prøver å gjøre deg oppmerksom på det, siden du ikke har mye selvinnsikt rundt dette. Da hadde du nok ikke spurt.

''Men skjønner jo at han ikke gidder å legge mer innsats i meg så respektløst jeg har opptredd, og at det ikke finnes garanti :(''

Du velger selv om du vil bli destruktiv i etterkant. Igjen vil du styre hjelpen du får. Kan du forstå at det du leter etter og vil ha ikke nødvendigvis er bra for deg?

jeg spurte ikke for moro skyld! Jeg håper denne tråden forsvinner før noen begynner å mobbe meg igjen. Det forsterkes når han bidrar til det og derfor kan han bare la være å svare også.

For første gang på lenge hadde jeg en god natts søvn og var i form. Desverre var jeg så dum å starte denne tråden. Skulle ønske han hadde latt være å svare i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Og det er min mening

jeg spurte ikke for moro skyld! Jeg håper denne tråden forsvinner før noen begynner å mobbe meg igjen. Det forsterkes når han bidrar til det og derfor kan han bare la være å svare også.

For første gang på lenge hadde jeg en god natts søvn og var i form. Desverre var jeg så dum å starte denne tråden. Skulle ønske han hadde latt være å svare i stedet.

nhd har ikke mobbet deg. Han er ærlig og sier det som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signløs

nhd har ikke mobbet deg. Han er ærlig og sier det som det er.

For 2. eller 3. gang :

jeg ville ikke gjort dette om jeg visste sikkert hva han har ment før. Derfor synes jeg han var ekkel i svaret sitt. Jeg kan ikke huske at det er særlig positivt, det er iallfall mye oppgitthet jeg har fått tilbake meldinger på. Det er ok det, han var ærlig og det vet han at jeg setter pris på.

Men det er måten han svarte på! Derfor kunne han heller latt være. For jeg kan virkelig ikke hjelpe for at jeg er så tett i nøtta at jeg ikke skjønner alt. Jeg er ikke god på det å tolke. Jeg har misforstått mange ganger før også, samme hvor hardt jeg prøver å tolke og lese svaret. Det har aldri vært moro for meg at jeg ikke er god på det. Derfor mener jeg det er respektløst gjort av han, for han vet at mange som regel henger seg på og kritiserer. Hadde det vært klart for meg ville jeg virkelig ikke spurt. Det er ikke noe jeg plutselig fant på!

Det handler heller ikke om at jeg velger å tolke negativt. Men om at jeg ikke forstår hint eller hva jeg skal kalle det. Så fikk dere enda mer å gjøre narr av meg for.

Det handler ikke om oppmerksomhet! Derfor håper jeg at tråden forsvinner fort før andre ser det. Det er så lett å henge seg på han. For denne tok igjen knekken på meg. Derfor jeg brukte anonymt nick også, for å beskytte meg fra noe oppmerksomhet. Jeg drar herfra med en enda vondere følelse etter dette. Men det er greit. Bare jeg slipper mer oppmerksomhet rundt det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstlyng

For 2. eller 3. gang :

jeg ville ikke gjort dette om jeg visste sikkert hva han har ment før. Derfor synes jeg han var ekkel i svaret sitt. Jeg kan ikke huske at det er særlig positivt, det er iallfall mye oppgitthet jeg har fått tilbake meldinger på. Det er ok det, han var ærlig og det vet han at jeg setter pris på.

Men det er måten han svarte på! Derfor kunne han heller latt være. For jeg kan virkelig ikke hjelpe for at jeg er så tett i nøtta at jeg ikke skjønner alt. Jeg er ikke god på det å tolke. Jeg har misforstått mange ganger før også, samme hvor hardt jeg prøver å tolke og lese svaret. Det har aldri vært moro for meg at jeg ikke er god på det. Derfor mener jeg det er respektløst gjort av han, for han vet at mange som regel henger seg på og kritiserer. Hadde det vært klart for meg ville jeg virkelig ikke spurt. Det er ikke noe jeg plutselig fant på!

Det handler heller ikke om at jeg velger å tolke negativt. Men om at jeg ikke forstår hint eller hva jeg skal kalle det. Så fikk dere enda mer å gjøre narr av meg for.

Det handler ikke om oppmerksomhet! Derfor håper jeg at tråden forsvinner fort før andre ser det. Det er så lett å henge seg på han. For denne tok igjen knekken på meg. Derfor jeg brukte anonymt nick også, for å beskytte meg fra noe oppmerksomhet. Jeg drar herfra med en enda vondere følelse etter dette. Men det er greit. Bare jeg slipper mer oppmerksomhet rundt det :(

Når jeg leser hovedinnlegget ditt så blir jeg sittende å lure på en ting jeg: Hva mener du med å bli "sterk nok?"

Hvor sterk må du bli for at det skal være bra nok for deg selv? Sterk nok kan jo gå på en lang skala. Jeg er fornøyd med en ting, du med noe annet? Du kan være sterk på jobb, med dine unger, trening, motivasjon, sikker 1000 områder. Tenk litt over dette, hva er bra nok for deg? Og da skal du ikke vurdere ut ifra alle andre, men kun deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Ja-jeg har da hørt det! Og det er negativt. Du kunne heller latt være enn å være så ekkel. Skulle ønske jeg ikke hadde startet denne tråden. Det er jo ikke noe rart jeg har blitt mobbet og gjort narr av som er så teit og må gå ting inn med t-skje.

Men hvorfor starter du disse trådene når du vet at det alltid ender slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signløs

Når jeg leser hovedinnlegget ditt så blir jeg sittende å lure på en ting jeg: Hva mener du med å bli "sterk nok?"

Hvor sterk må du bli for at det skal være bra nok for deg selv? Sterk nok kan jo gå på en lang skala. Jeg er fornøyd med en ting, du med noe annet? Du kan være sterk på jobb, med dine unger, trening, motivasjon, sikker 1000 områder. Tenk litt over dette, hva er bra nok for deg? Og da skal du ikke vurdere ut ifra alle andre, men kun deg selv :)

Det jeg mener:

Jeg har så og si aldri åpnet meg for noen i RL, sluppet noen inn på meg osv. Det har jeg gjort her. Og jeg takler tydeligvis ikke det.

Nhd har nemlig rådet meg til å holde meg unna dol og andre nett steder.

Når jeg er for svak til å være på et nett sted, lurer jeg virkelig på hvordan det ville vært i rl, som må være mye verre :( Derfor ser det også temmelig mørkt ut. Du ser jo bare nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

jeg spurte ikke for moro skyld! Jeg håper denne tråden forsvinner før noen begynner å mobbe meg igjen. Det forsterkes når han bidrar til det og derfor kan han bare la være å svare også.

For første gang på lenge hadde jeg en god natts søvn og var i form. Desverre var jeg så dum å starte denne tråden. Skulle ønske han hadde latt være å svare i stedet.

''Det forsterkes når han bidrar til det og derfor kan han bare la være å svare også.''

Men hvis han ikke hadde svart, hadde det vært galt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 2. eller 3. gang :

jeg ville ikke gjort dette om jeg visste sikkert hva han har ment før. Derfor synes jeg han var ekkel i svaret sitt. Jeg kan ikke huske at det er særlig positivt, det er iallfall mye oppgitthet jeg har fått tilbake meldinger på. Det er ok det, han var ærlig og det vet han at jeg setter pris på.

Men det er måten han svarte på! Derfor kunne han heller latt være. For jeg kan virkelig ikke hjelpe for at jeg er så tett i nøtta at jeg ikke skjønner alt. Jeg er ikke god på det å tolke. Jeg har misforstått mange ganger før også, samme hvor hardt jeg prøver å tolke og lese svaret. Det har aldri vært moro for meg at jeg ikke er god på det. Derfor mener jeg det er respektløst gjort av han, for han vet at mange som regel henger seg på og kritiserer. Hadde det vært klart for meg ville jeg virkelig ikke spurt. Det er ikke noe jeg plutselig fant på!

Det handler heller ikke om at jeg velger å tolke negativt. Men om at jeg ikke forstår hint eller hva jeg skal kalle det. Så fikk dere enda mer å gjøre narr av meg for.

Det handler ikke om oppmerksomhet! Derfor håper jeg at tråden forsvinner fort før andre ser det. Det er så lett å henge seg på han. For denne tok igjen knekken på meg. Derfor jeg brukte anonymt nick også, for å beskytte meg fra noe oppmerksomhet. Jeg drar herfra med en enda vondere følelse etter dette. Men det er greit. Bare jeg slipper mer oppmerksomhet rundt det :(

Kjære deg, du får jo svarene inn med spiseskje, så det er faktisk ikke rom for misstolking. Du har blitt bedt om å holde deg unna DOL, hvordan ellers skal det kunne tolkes?

Du skriver at du heller ønsket at NHD lot være å svare, hva tror du ville skjedd da? Han ville fått hundre og ørten nye meldinger fra deg hvor du tryglet ham om et svar. Dette vet han også.

Og vær så snill og ikke start nye tråder dersom du 10 min etter at du startet den, ønsker den slettet fordi du ikke fikk de svarene du ville ha. Synes du skal ha litt mer respekt for webmaster enn som så.

Jeg har lest en del av innleggene dine over den siste tiden, og nå er jeg ingen ekspert, ikke i nærheten en gang, men jeg kan ikke annet enn å si at det er merkverdig at du forstår så lite som det du selv sier at du gjør. Jeg vet du har vært inne på muligheten om du kan være hjerneskadet på noe vis, og jeg begynner å tenke litt på det jeg også. Du forstår ikke ting som er helt åpenbart for andre. Jeg håper ikke du tror jeg mener å være ekkel når jeg skriver dette, for det er overhodet ikke meningen, men jeg bare tenker at det må ligge noe mer bak dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstlyng

Det jeg mener:

Jeg har så og si aldri åpnet meg for noen i RL, sluppet noen inn på meg osv. Det har jeg gjort her. Og jeg takler tydeligvis ikke det.

Nhd har nemlig rådet meg til å holde meg unna dol og andre nett steder.

Når jeg er for svak til å være på et nett sted, lurer jeg virkelig på hvordan det ville vært i rl, som må være mye verre :( Derfor ser det også temmelig mørkt ut. Du ser jo bare nå.

Hvis du ikke har åpnet deg for noen i RL så er det på tide nå. Her inne vil du kun få kommentarer fra alle vitende og uvitende mennesker. Derfor er det mye bedre at du åpner deg for en person (helst behandler) i RL.

Start med å skrive brev som du gjemmer på. Har du en behandler så send dem til han. IKKE snakke med mange mennesker, det vil gjøre at du mister kontroll. Det samme som sikkert skjer her inne. Regner med du er livredd for reaksjonene du vil få når du åpner deg? Men husk at det er bedre å hoppe i det enn å krype..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frekksta`.

Hvorfor lar du NHD bestemme det? Er jo bare å bestemme seg for å bli bedre og jobbe mot det, så enkelt og så vanskelig.

Du sier NHD mobber, man "mobber" ikke når man unngår å svare fordi man har svart på hundrevis av ganger før. Igjen opplever jeg at du gjør deg til et offer. Dersom NHD ikke hadde svart ville det ført til 5 nye innlegg om at han sikkert hater deg og hvor du ber om tilgivelse. Når han nå tar seg tid til å svare deg er selvsagt det også feil, for han svarer jo ikke "rett" altså slik du vil ha det. Dersom du lurer kan du bla tilbake på alle de innleggene du har sendt i alle åra og se hva han har svart tidligere.

Jeg blir mektig provoserad at du ber om at det blir slettet dette du skriver her. Nå får du sannelig lære deg å stå for det du skriver. Vil du ikke ha svar som er ubehagelige (og kanksje rett) så la vær å skriv inn her da menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...