Gå til innhold

Til nhd


Gjest Signløs

Anbefalte innlegg

Gjest Signløs

Hvorfor lar du NHD bestemme det? Er jo bare å bestemme seg for å bli bedre og jobbe mot det, så enkelt og så vanskelig.

Du sier NHD mobber, man "mobber" ikke når man unngår å svare fordi man har svart på hundrevis av ganger før. Igjen opplever jeg at du gjør deg til et offer. Dersom NHD ikke hadde svart ville det ført til 5 nye innlegg om at han sikkert hater deg og hvor du ber om tilgivelse. Når han nå tar seg tid til å svare deg er selvsagt det også feil, for han svarer jo ikke "rett" altså slik du vil ha det. Dersom du lurer kan du bla tilbake på alle de innleggene du har sendt i alle åra og se hva han har svart tidligere.

Jeg blir mektig provoserad at du ber om at det blir slettet dette du skriver her. Nå får du sannelig lære deg å stå for det du skriver. Vil du ikke ha svar som er ubehagelige (og kanksje rett) så la vær å skriv inn her da menneske.

Tro hva du og andre vil om både det ene og det andre. kall meg frekk, ond, eller hva du vil! Jeg har ikke bedt om sletting på en stund. Dette er svært vondt for meg fordi jeg trodde en erfaren ekspert som nhd trodde meg, men det har han nå gjort klart han ikke gjør. Ikke rart jeg blir mobbet da :(Så jeg håper tråden forsvinner før jeg brytes enda lengre ned:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laban

    6

  • mariaflyfly

    5

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    3

  • ....AV

    3

Mest aktive i denne tråden

Tro hva du og andre vil om både det ene og det andre. kall meg frekk, ond, eller hva du vil! Jeg har ikke bedt om sletting på en stund. Dette er svært vondt for meg fordi jeg trodde en erfaren ekspert som nhd trodde meg, men det har han nå gjort klart han ikke gjør. Ikke rart jeg blir mobbet da :(Så jeg håper tråden forsvinner før jeg brytes enda lengre ned:(

Han har da ikke sagt at han ikke tror deg?

Hvis du vil unngå å bli brutt ned av de svarene du får, må du ikke lese her mer. Hvis ikke du svarer, vil tråden dø av seg selv, og de svarene du ikke leser kan heller ikke såre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signløs

Han har da ikke sagt at han ikke tror deg?

Hvis du vil unngå å bli brutt ned av de svarene du får, må du ikke lese her mer. Hvis ikke du svarer, vil tråden dø av seg selv, og de svarene du ikke leser kan heller ikke såre deg.

Det er TYDELIG at han ikke tror meg. Les svaret selv :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er TYDELIG at han ikke tror meg. Les svaret selv :-(

Jeg har lest svaret og klarer ikke å tolke det som at han ikke tror deg. Hvilken formulering får deg til å mene det?

Jeg klarer forøvrig heller ikke å tolke det som om han er ekkel eller respektløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstlyng

Det er TYDELIG at han ikke tror meg. Les svaret selv :-(

Og hva om han ikke gjør det da? Hva betyr dette egentlig i RL? Det er jo der du skal leve og fungere. Hva NHD måtte skrive her inne kan du vel bare drite i eller ? (unnskyld NHD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fantomas

Så mitt spørsmål var gammelt og destruktivt?

Ja,ja. Da er det lite håp for meg iallfall.

Takk da.

Håper at du vil slette tråden før halve dol hals hugger meg for å ha startet denne tråden når det er sånn at du svarer andre og måten du svarte på.

Ingen DOL-ere er i stand til å halshugge noen som helst. De har mere enn nok med seg sjøl, hele hurven :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er TYDELIG at han ikke tror meg. Les svaret selv :-(

Han sier jo bare at svaret er det samme som det han har gitt deg tidligere.

Det svaret som begynner med "FEIL", er ikke til deg, og det handler om noe annet enn spørsmålet ditt. Det er et svar på en påstand om at han blander sammen brukere og / eller har noen av dere i vrangstrupen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signløs

Han sier jo bare at svaret er det samme som det han har gitt deg tidligere.

Det svaret som begynner med "FEIL", er ikke til deg, og det handler om noe annet enn spørsmålet ditt. Det er et svar på en påstand om at han blander sammen brukere og / eller har noen av dere i vrangstrupen.

Forstår ikke han eller andre her at jeg har lest det-at han har svart på det før. Men hva har han svart da! For å si det enkelt. Han tror meg ikke når jeg sier det. Det får svært uheldige konsekvenser for meg når det gjelder tillit til noen, det skjønner han neppe-men hvorfor bry seg om det? Nå orker jeg ikke mer :( jeg vil bare at tråden skal forsvinne så jeg får være i fred :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frekksta`.

Tro hva du og andre vil om både det ene og det andre. kall meg frekk, ond, eller hva du vil! Jeg har ikke bedt om sletting på en stund. Dette er svært vondt for meg fordi jeg trodde en erfaren ekspert som nhd trodde meg, men det har han nå gjort klart han ikke gjør. Ikke rart jeg blir mobbet da :(Så jeg håper tråden forsvinner før jeg brytes enda lengre ned:(

Jeg kaller deg ingenting. Frekksta er en forkortelse for Fredrikstad, kaller deg hverken frekk eller sta jeg.

Du misforstår også grådig når dte gjelder hva NHD har sagt, han svarte signaturløs lenger ne di tråden, det han sier til deg er kun at han har svart på dette 15 mill ganger før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstlyng

Forstår ikke han eller andre her at jeg har lest det-at han har svart på det før. Men hva har han svart da! For å si det enkelt. Han tror meg ikke når jeg sier det. Det får svært uheldige konsekvenser for meg når det gjelder tillit til noen, det skjønner han neppe-men hvorfor bry seg om det? Nå orker jeg ikke mer :( jeg vil bare at tråden skal forsvinne så jeg får være i fred :(

Han har tidligere svart deg at det er håp for deg, at han har tro på at du vil få til endring, men du må jobbe veldig hardt i RL for å greie dette.

Hva mere lurer du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke han eller andre her at jeg har lest det-at han har svart på det før. Men hva har han svart da! For å si det enkelt. Han tror meg ikke når jeg sier det. Det får svært uheldige konsekvenser for meg når det gjelder tillit til noen, det skjønner han neppe-men hvorfor bry seg om det? Nå orker jeg ikke mer :( jeg vil bare at tråden skal forsvinne så jeg får være i fred :(

Ikke overdriv betydningen av et kjapt svar på en webside. Han legger ikke noe personlig i det - og "lagrer" ingenting om at du ER slik eller sånn innerst inne, bare om situasjonen din akkurat her og nå - og det bør ikke du gjøre, heller. Altså ikke legge noe personlig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke han eller andre her at jeg har lest det-at han har svart på det før. Men hva har han svart da! For å si det enkelt. Han tror meg ikke når jeg sier det. Det får svært uheldige konsekvenser for meg når det gjelder tillit til noen, det skjønner han neppe-men hvorfor bry seg om det? Nå orker jeg ikke mer :( jeg vil bare at tråden skal forsvinne så jeg får være i fred :(

Han har tidligere svart at du har gode muligheter for bedring.

At han nå sier at han ikke har forandret mening, bør du vel tolke positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signløs

Han har tidligere svart at du har gode muligheter for bedring.

At han nå sier at han ikke har forandret mening, bør du vel tolke positivt?

Han har i dag vist oss klart og tydelig at han ikke tror på meg når jeg sier at jeg har problemer med det jeg har. Utgangspunktet blir med det litt annerledes og jeg har problemer med å stole på svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Han har i dag vist oss klart og tydelig at han ikke tror på meg når jeg sier at jeg har problemer med det jeg har. Utgangspunktet blir med det litt annerledes og jeg har problemer med å stole på svaret.

Synes det får være grenser for selvsentrerthet og selvmedlidenhet. Kom deg ut og ikke la DOL bety så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frekksta`.

Han har i dag vist oss klart og tydelig at han ikke tror på meg når jeg sier at jeg har problemer med det jeg har. Utgangspunktet blir med det litt annerledes og jeg har problemer med å stole på svaret.

Hvrdan har han vist klart og tydelig at han ikke har tro på deg? Det får jo være måte på mistolking her da, seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-jeg har da hørt det! Og det er negativt. Du kunne heller latt være enn å være så ekkel. Skulle ønske jeg ikke hadde startet denne tråden. Det er jo ikke noe rart jeg har blitt mobbet og gjort narr av som er så teit og må gå ting inn med t-skje.

Da får du for én gang skyld ta lærdom av dine feil da!! SLUTT Å SKRIV INNLEGG HER INNE!!

Seriøst; ser du virkelig ikke hvor destruktivt dette er for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tunga rett i munnen nå...

Tro hva du og andre vil om både det ene og det andre. kall meg frekk, ond, eller hva du vil! Jeg har ikke bedt om sletting på en stund. Dette er svært vondt for meg fordi jeg trodde en erfaren ekspert som nhd trodde meg, men det har han nå gjort klart han ikke gjør. Ikke rart jeg blir mobbet da :(Så jeg håper tråden forsvinner før jeg brytes enda lengre ned:(

Du brytes ikke ned. _Du_ bryter _deg_ ned.

Stor forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det må da være nok en gang...

Han har i dag vist oss klart og tydelig at han ikke tror på meg når jeg sier at jeg har problemer med det jeg har. Utgangspunktet blir med det litt annerledes og jeg har problemer med å stole på svaret.

Kjære deg menneske:TA HINTET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

Ja-jeg har da hørt det! Og det er negativt. Du kunne heller latt være enn å være så ekkel. Skulle ønske jeg ikke hadde startet denne tråden. Det er jo ikke noe rart jeg har blitt mobbet og gjort narr av som er så teit og må gå ting inn med t-skje.

Hvilke svar er det du har fått som er så ekkelt?

Du må tenke på at her på DOL er det folk i alle varianter,mest av den ene sorten da...men poenget er at de ikke vet hele sannheten om deg. Bare en som kjenner deg i RL kan gi deg et skikkelig svar. Ingen her vet egentlig hvordan du oppfører deg i hverdagen,her vet folk lite om hverandre i det store og hele. På en måte er det en fantasiverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Beathe

Han har i dag vist oss klart og tydelig at han ikke tror på meg når jeg sier at jeg har problemer med det jeg har. Utgangspunktet blir med det litt annerledes og jeg har problemer med å stole på svaret.

Hvis du ikke stoler på svaret fra ham, at han ikke tror deg, ja, da er vel alt bra da?

Jeg skjønner virkelig ikke logikken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...