Gå til innhold

urinveisinfeksjn


Gjest urinveisplager

Anbefalte innlegg

Gjest urinveisplager

hei! jeg er gift kvinne på 48 år! for 2 år siden var jeg dum og hadde et sidesprang! jeg er usikker på om mine plager har noe med dette å gjøre! jeg har kløe og en slags stikking helt oppe ved urinrøret samt utflod fra samme sted! jeg har også kløe i endetarmen og veldig urolige tarmer! i tillegg av og på smerter i det jeg tror er blæren! har vært hos lege som tok urinprøve og sa jeg hadde kraftig urinveisinfeksjon,fikk to runder med selexid men det hjalp ingenting! gikk deretter til gynokolog og tok undersøkelse m ultralyd,alt normalt,negativ klamydiaprøve! fikk en behandling med azitromax,men har like mye plager! kan jeg ha en tarminfeksjon som gir andre bakterier i urinveiene og derfor har fått feil antibiotika? azitromax burde vel tatt en kjønnsykdom? ingen av de andre involverte har noen plager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...