Gå til innhold

kan du slette..


Gjest Signløs

Anbefalte innlegg

Gjest Signløs

Ikke at det er noe grunnlag for at du tror meg, men lurer på om du vil gjøre meg en siste tjeneste og slette tråden på Meldinger "til nhd". Synes nhd er ekkel i svaret sitt og er med å gjør narr av meg :( han kunne heller latt være å svare og signaturløs startet sin egen tråd. Respektløst gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Signløs

Vær så snill :-(

Det har ikke noe med at jeg ikke står for det jeg har skrevet :-(

Jeg skulle aldri startet den! Jeg angrer meg forferdelig. Og jeg var virkelig innstilt på at det var siste tråd. Det skremmer meg at nhd ikke tror meg, og jeg er redd for at det skal brukes mot meg for han og enkelte andre vet hvem jeg er :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill :-(

Det har ikke noe med at jeg ikke står for det jeg har skrevet :-(

Jeg skulle aldri startet den! Jeg angrer meg forferdelig. Og jeg var virkelig innstilt på at det var siste tråd. Det skremmer meg at nhd ikke tror meg, og jeg er redd for at det skal brukes mot meg for han og enkelte andre vet hvem jeg er :-(

Du har fått det for deg at NHD ikke tror deg - tror du han tror deg mer dersom tråden blir borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signløs

Nei, du må dessverre selv ta følgene av at du velger å ikke følge de rådene du har fått.

Beklager.

Du er urettferdig.. Ba jeg om sletting av tråden der jeg mobbes og blir gjort narr av? Og gangen før der igjen? Hva tror du noe slikt gjør med et menneske? Men det er greit det.. Hadde ikke tenkt å være her mer uansett, men det tror du selvsagt ikke på.

Takk for den fine avslutninga da :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Du er urettferdig.. Ba jeg om sletting av tråden der jeg mobbes og blir gjort narr av? Og gangen før der igjen? Hva tror du noe slikt gjør med et menneske? Men det er greit det.. Hadde ikke tenkt å være her mer uansett, men det tror du selvsagt ikke på.

Takk for den fine avslutninga da :-(

You`ll be back.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er urettferdig.. Ba jeg om sletting av tråden der jeg mobbes og blir gjort narr av? Og gangen før der igjen? Hva tror du noe slikt gjør med et menneske? Men det er greit det.. Hadde ikke tenkt å være her mer uansett, men det tror du selvsagt ikke på.

Takk for den fine avslutninga da :-(

Hold opp, nå. Jo mer du skriver, jo verre ser det ut. Du har tatt avskjed ørten ganger før. Bare slutt å skrive, det ser litt bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signløs

You`ll be back.....

Nei. Det vet jeg best selv. Ingen av dere her inne vet hva jeg hadde bestemt meg for, men jeg gidder ikke å si mer om det for ingen tror meg på det likevel så det er ikke noe mer å diskutere. Nå vil jeg at du og alle andre bare lar meg være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest logg av nå

Nei. Det vet jeg best selv. Ingen av dere her inne vet hva jeg hadde bestemt meg for, men jeg gidder ikke å si mer om det for ingen tror meg på det likevel så det er ikke noe mer å diskutere. Nå vil jeg at du og alle andre bare lar meg være i fred.

Da er første bud at du logger av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nei. Det vet jeg best selv. Ingen av dere her inne vet hva jeg hadde bestemt meg for, men jeg gidder ikke å si mer om det for ingen tror meg på det likevel så det er ikke noe mer å diskutere. Nå vil jeg at du og alle andre bare lar meg være i fred.

Da må du la være å skrive her inne, så enkelt er det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er urettferdig.. Ba jeg om sletting av tråden der jeg mobbes og blir gjort narr av? Og gangen før der igjen? Hva tror du noe slikt gjør med et menneske? Men det er greit det.. Hadde ikke tenkt å være her mer uansett, men det tror du selvsagt ikke på.

Takk for den fine avslutninga da :-(

''Hadde ikke tenkt å være her mer uansett, men det tror du selvsagt ikke på.''

Hvorfor forventer du at vi skal tro på deg denne gangen? Hvor mange ganger har du annonsert til avskjed her på DOL? 4-5-6-7 ganger, og bestandig kommer du tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hadde ikke tenkt å være her mer uansett, men det tror du selvsagt ikke på.''

Hvorfor forventer du at vi skal tro på deg denne gangen? Hvor mange ganger har du annonsert til avskjed her på DOL? 4-5-6-7 ganger, og bestandig kommer du tilbake...

De fleste som har en avhengighet vil i perioder uttrykke ønsker om å slutte med en ikke-ønskelig adferd og det er det hun gjør til tider her inne. Jeg synes allikevel ikke dette er noe hun skal behøve å få slengt i ansiktet gang på gang og at man skal miste troen på at hun en dag vil klare å bryte med noe hun pr i dag selv ikke kontrollerer til fulle.

Vis medmenneskelighet! Jeg tror neppe mange her inne ville oppført seg som de til tider gjør mot J31 her inne hvis dette var et nært familiemedlem som trengte hjelp for å bryte med et avhenighetsforhold av en eller annen art. Jeg håper i hvertfall ikke det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste som har en avhengighet vil i perioder uttrykke ønsker om å slutte med en ikke-ønskelig adferd og det er det hun gjør til tider her inne. Jeg synes allikevel ikke dette er noe hun skal behøve å få slengt i ansiktet gang på gang og at man skal miste troen på at hun en dag vil klare å bryte med noe hun pr i dag selv ikke kontrollerer til fulle.

Vis medmenneskelighet! Jeg tror neppe mange her inne ville oppført seg som de til tider gjør mot J31 her inne hvis dette var et nært familiemedlem som trengte hjelp for å bryte med et avhenighetsforhold av en eller annen art. Jeg håper i hvertfall ikke det.....

Spar moralprekenen til noen som bryr seg.

Jeg har prøvd medmenneskelighet med henne mange ganger, kommer ingen steder med det heller. Også når det gjelder familiemedlemmer mister jeg tålmodigheten etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar moralprekenen til noen som bryr seg.

Jeg har prøvd medmenneskelighet med henne mange ganger, kommer ingen steder med det heller. Også når det gjelder familiemedlemmer mister jeg tålmodigheten etter en stund.

Beklager, jeg oppfattet ikke den hele og fulle ondskapen du er fyllt med slik med en gang.... Selvsagt har det lite for seg å oppfordre til medmenneskelighet hos deg og dine like.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signløs

Beklager, jeg oppfattet ikke den hele og fulle ondskapen du er fyllt med slik med en gang.... Selvsagt har det lite for seg å oppfordre til medmenneskelighet hos deg og dine like.....

Bare la det ligge.. Jeg har forståelse for at flertallet har gått lei og er sint på meg. Det er jeg bare nødt til å leve med. En kan ikke styre andres tanker og meninger om en..

La det ligge, så roer alt seg her inne snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la det ligge.. Jeg har forståelse for at flertallet har gått lei og er sint på meg. Det er jeg bare nødt til å leve med. En kan ikke styre andres tanker og meninger om en..

La det ligge, så roer alt seg her inne snart..

''Bare la det ligge..''

Jeg skal gjøre det av respekt for ditt ønske...

'' Jeg har forståelse for at flertallet har gått lei og er sint på meg.''

I mine øyne har folk ingen grunn til å være sint på deg og er de lei kan de la være å engasjere seg og derigjennom slippe å gå lei.

'' Det er jeg bare nødt til å leve med.''

Dessverre er du det, fordi du i likhet med oss alle har følelser og mennesker med onde hensikter og dårlige dager hvor de ikke styrer nebbet (munnen) rammer enten man vil eller ikke. Det er lett å si: Ikke bry deg om det, langt vanskeligere er det å gjøre det i praksis.

''En kan ikke styre andres tanker og meninger om en..''

Det har du rett i, men forsøk å overbevise deg selv om at andres tanker og meninger om deg ikke er "sannheten" når de kun er ute etter å gjøre livet ditt vanskeligere. Ta med deg i ryggsekken alle de gode menneskene som har gitt av seg selv i beste mening her inne. Det er mange av dem her.

''La det ligge, så roer alt seg her inne snart..''

Som sagt er det ditt ønske, så blir det slik. Men det er ikke lett å sitte på sidelinjen og ikke engasjere seg når man er av den oppfatningen at det begås urett. Ting her inne kommer imidlertid ikke til å roe seg, folk finner alltid en ny hakkekylling de kan øse sin egen elendighet ut på. Det er ikke du som er problemet...

Ta godt vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg oppfattet ikke den hele og fulle ondskapen du er fyllt med slik med en gang.... Selvsagt har det lite for seg å oppfordre til medmenneskelighet hos deg og dine like.....

''Beklager, jeg oppfattet ikke den hele og fulle ondskapen du er fyllt med slik med en gang.... ''

Du er i stand til å skille sak og person du også eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Beklager, jeg oppfattet ikke den hele og fulle ondskapen du er fyllt med slik med en gang.... ''

Du er i stand til å skille sak og person du også eller?

Jeg er av den oppfatning at det som kommer ut på skrift her inne i høyeste grad er noe som bor i sjela di. Så å skille ordene dine fra personligheten din er for meg en umulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning at det som kommer ut på skrift her inne i høyeste grad er noe som bor i sjela di. Så å skille ordene dine fra personligheten din er for meg en umulighet.

Hehe, ja deg om det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...