Gå til innhold

Hør her webmaster!


Gjest Maniana

Anbefalte innlegg

Gjest Maniana

Synes godt dere kan slette tråden "signløs" starter på meldiger til nhd,av hensyn til henne. Den er lite konstruktiv for både henne og andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maniana

Og det tror du hun lærer av?

Jeg tror hun blir verre av at den tråden står der,det er det eneste hun tenker på nå sikkert,og det går henne på nervene. Er det bedre da?

Ikke alle folk er friske og oppegående,noen trenger faktisk litt hjelp til sitt eget beste. Er ikke DOL folket sin oppgave å lære folk noe som helst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstlyng

Jeg tror hun blir verre av at den tråden står der,det er det eneste hun tenker på nå sikkert,og det går henne på nervene. Er det bedre da?

Ikke alle folk er friske og oppegående,noen trenger faktisk litt hjelp til sitt eget beste. Er ikke DOL folket sin oppgave å lære folk noe som helst....

Noen psykisk syke trenger også grensesetting. Det kan virke veldig slemt, men noen ganger vil det dessverre ikke hjelpe å stryke noen med hårene hele tiden. Hvis endring skal skje må man noen ganger kjenne på ubehageligheter. Tøfft, men sånn er det bare noen ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg tror hun blir verre av at den tråden står der,det er det eneste hun tenker på nå sikkert,og det går henne på nervene. Er det bedre da?

Ikke alle folk er friske og oppegående,noen trenger faktisk litt hjelp til sitt eget beste. Er ikke DOL folket sin oppgave å lære folk noe som helst....

Jo, men da må de i det minste være villige til å ta i mot hjelp. Hun har fått bøttevis med hjelp her inne, men når ingenting trenger gjennom til henne, så er det ikke mye man kan gjøre, dessverre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

Noen psykisk syke trenger også grensesetting. Det kan virke veldig slemt, men noen ganger vil det dessverre ikke hjelpe å stryke noen med hårene hele tiden. Hvis endring skal skje må man noen ganger kjenne på ubehageligheter. Tøfft, men sånn er det bare noen ganger :)

Det vet jeg inderlig og godt,men dette at de lar tråden stå er ikke fint gjort. Hva hjelper det,kan noen fortelle meg det???

Hun har barn å ta seg av,tror dere det blir bedre av å gå rundt å tenke på den tråden som står her?

Nei,det forstår jeg virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maniana

Jo, men da må de i det minste være villige til å ta i mot hjelp. Hun har fått bøttevis med hjelp her inne, men når ingenting trenger gjennom til henne, så er det ikke mye man kan gjøre, dessverre:(

Men hvorfor i alle dager blir trådene hennes så lange da?

Hvis man virkelig ville "hjelpe" henne bør jo ingen,og da mener jeg ingen svare da. Men trådene blir laaange,med stort sett bare dritt...det er ikke hjelp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Men hvorfor i alle dager blir trådene hennes så lange da?

Hvis man virkelig ville "hjelpe" henne bør jo ingen,og da mener jeg ingen svare da. Men trådene blir laaange,med stort sett bare dritt...det er ikke hjelp det.

Jeg har oppfordret til å ikke svare henne, men fikk ikke gjennomslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

Jeg har oppfordret til å ikke svare henne, men fikk ikke gjennomslag...

Sikkert typisk det her inne,de syter og klager over andre,samtidig virker det som om de har det litt morro på andre sin bekostning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Sikkert typisk det her inne,de syter og klager over andre,samtidig virker det som om de har det litt morro på andre sin bekostning.

Nå synes jeg du undervurderer brukerne her inne sterkt:( De aller fleste svarer skikkelig, men vi blir og frustrerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

Nå synes jeg du undervurderer brukerne her inne sterkt:( De aller fleste svarer skikkelig, men vi blir og frustrerte!

''Nå synes jeg du undervurderer brukerne her inne sterkt:( ''

Virkelig?

Svarene som blir gitt taler for seg selv,sikter ikke til alle brukerene heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Det vet jeg inderlig og godt,men dette at de lar tråden stå er ikke fint gjort. Hva hjelper det,kan noen fortelle meg det???

Hun har barn å ta seg av,tror dere det blir bedre av å gå rundt å tenke på den tråden som står her?

Nei,det forstår jeg virkelig ikke.

''Hun har barn å ta seg av,tror dere det blir bedre av å gå rundt å tenke på den tråden som står her? Nei,det forstår jeg virkelig ikke.''

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun i det hele tatt starter disse trådene. Det ender jo slik som dette HVER gang. Det må vel være mulig å lære av tidligere erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det vet jeg inderlig og godt,men dette at de lar tråden stå er ikke fint gjort. Hva hjelper det,kan noen fortelle meg det???

Hun har barn å ta seg av,tror dere det blir bedre av å gå rundt å tenke på den tråden som står her?

Nei,det forstår jeg virkelig ikke.

Jeg har tenkt mye på barna hennes. Gjør hun det også, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maniana

''Hun har barn å ta seg av,tror dere det blir bedre av å gå rundt å tenke på den tråden som står her? Nei,det forstår jeg virkelig ikke.''

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun i det hele tatt starter disse trådene. Det ender jo slik som dette HVER gang. Det må vel være mulig å lære av tidligere erfaringer?

Er ikke lett for noen å forstå hvorfor,men en eller annen grunn har det,og den grunnen vet vi heller ikke. Må gå an å ignorere trådene hun starter da,da tror jeg virkelig hun slutter,er det ikke det folk vil?

Ikke gøy å skrive tråder som ikke blir besvart,men når folk svarer oppmuntrer de det jo. Det er vel ganske logisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

Jeg har tenkt mye på barna hennes. Gjør hun det også, mon tro?

Å,ja det tror jeg virkelig hun gjør! Det som skjer her inne er en verden,virkeligheten er noe helt annet. Men når hun blir for fokusert på hva som skjer her...det er bare ikke bra for noen,verken henne eller barna hennes. Hadde vært en lettelse for henne om tråden ble slettet,synes de kan gi henne såpass. Og blir flere tråder starter,er det bare å ignorere,iallefall ikke svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nok er nok i dag

Er ikke lett for noen å forstå hvorfor,men en eller annen grunn har det,og den grunnen vet vi heller ikke. Må gå an å ignorere trådene hun starter da,da tror jeg virkelig hun slutter,er det ikke det folk vil?

Ikke gøy å skrive tråder som ikke blir besvart,men når folk svarer oppmuntrer de det jo. Det er vel ganske logisk?

folk får ta litt ansvar selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

folk får ta litt ansvar selv.

De som klarer det må det ja,hvis det har pågått i tre år bør det vel ringe noen bjeller?

Enkelte klarer ikke det,enkelte trenger hjelp. Noen ganger er det sånn livet er,tro det den som vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I kveld

De som klarer det må det ja,hvis det har pågått i tre år bør det vel ringe noen bjeller?

Enkelte klarer ikke det,enkelte trenger hjelp. Noen ganger er det sånn livet er,tro det den som vil.

Dol er ikke noe behandlingssted, forstår du ikke det. Ingen her vil noen noe vondt bare for å få poengtert det. Men om vi lar vær å skrive (og dte har vi gjort) blir hun nedbrutt fordi hun ikke får svar, svarer man blir hun nedbrutt fordi det er ikke rett svar. Det er jo like ille uansett. Det hun må gjøre er å skaffe seg hjelp i RL, ikke på dol. Det er ingen barnehage dette her, vi får ta ansvar for det vi gjør, rett og slett. Nei hun kan holde på så mye hun vil for meg og andre, men hun får også tåle at folk ikke gidder å ta på seg silkehansker.

og denne tråden blir garantert slettet fordi den er personfokusert, og det er strengt tatt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Er ikke lett for noen å forstå hvorfor,men en eller annen grunn har det,og den grunnen vet vi heller ikke. Må gå an å ignorere trådene hun starter da,da tror jeg virkelig hun slutter,er det ikke det folk vil?

Ikke gøy å skrive tråder som ikke blir besvart,men når folk svarer oppmuntrer de det jo. Det er vel ganske logisk?

''Ikke gøy å skrive tråder som ikke blir besvart,men når folk svarer oppmuntrer de det jo. Det er vel ganske logisk?''

Nei, det er det ikke! Hvis ingen svarer (og da spesielt nhd) blir man "ignorert". Og hvis noen svarer, blir man "mobbet". Og da skjønner jeg ikke poenget med i det hele tatt starte tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

Dol er ikke noe behandlingssted, forstår du ikke det. Ingen her vil noen noe vondt bare for å få poengtert det. Men om vi lar vær å skrive (og dte har vi gjort) blir hun nedbrutt fordi hun ikke får svar, svarer man blir hun nedbrutt fordi det er ikke rett svar. Det er jo like ille uansett. Det hun må gjøre er å skaffe seg hjelp i RL, ikke på dol. Det er ingen barnehage dette her, vi får ta ansvar for det vi gjør, rett og slett. Nei hun kan holde på så mye hun vil for meg og andre, men hun får også tåle at folk ikke gidder å ta på seg silkehansker.

og denne tråden blir garantert slettet fordi den er personfokusert, og det er strengt tatt riktig.

Forstår at denne tråden blir slettet,og det er bra...og nå har jeg skrevet det jjeg hadde på hjertet. Å svare deg nå blir bare gjentagelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...