Gå til innhold

Hør her webmaster!


Gjest Maniana

Anbefalte innlegg

Gjest Maniana

''Ikke gøy å skrive tråder som ikke blir besvart,men når folk svarer oppmuntrer de det jo. Det er vel ganske logisk?''

Nei, det er det ikke! Hvis ingen svarer (og da spesielt nhd) blir man "ignorert". Og hvis noen svarer, blir man "mobbet". Og da skjønner jeg ikke poenget med i det hele tatt starte tråden.

Ja,man blir ignorert,det er det som er poenget også...å ignorere,og få personen til å forstå at hun blir ignorert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke svare nei.

Men hvorfor i alle dager blir trådene hennes så lange da?

Hvis man virkelig ville "hjelpe" henne bør jo ingen,og da mener jeg ingen svare da. Men trådene blir laaange,med stort sett bare dritt...det er ikke hjelp det.

Jeg er tilbøyelig til å være enig med deg. Det beste vil være å ikke svare- hverken negativt eller positivt.

Du virker snill du, maniana.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt og holdent enig med deg. De har i lang tid latt dette passere og til og med i mine øyne nesten vært med på å vedlikeholde problemene denne personen står ovenfor gjennom psykiaters engasjement (sikkert godt ment). Dette har imidlertid skapt et avhengighetsforhold til forumet og Nhd spesielt.

Så får de for seg at nå er det nok, da brukere begynner å reagere på forskjellsbehandling og oppgitthet over at hun ikke responerer på deres råd og vedkommende oppfordres til å endre sin adferd og bruk av nettstedet. Dette igjen følges opp med å tillate "mobbing" av en person som bare er den hun alltid har vært. Grøss, sier jeg bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Vi ønsker at alle diskusjonene vedr. innlegg skrevet av jente 31 avsluttes umiddelbart.

All diskusjon er vel avsluttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg forstår ikke spørsmålet ditt?

Er det noen som har skrevet på nytt? Tror alle har fulgt din gode oppfordring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Er det noen som har skrevet på nytt? Tror alle har fulgt din gode oppfordring;)

Nå forstår jeg bakgrunnen for spørsmålet ditt :-) Grunnen til at jeg gjentok oppfordringen var at noen hadde begynt å skrive om dette temaet igjen nettopp, men jeg slettet innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Har ikke skrevet om det jeg i dag?

Beklager, jeg burde presisert at min oppfordring ikke var rettet spesielt mot deg, men mot alle brukerne av doktoronline.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nå forstår jeg bakgrunnen for spørsmålet ditt :-) Grunnen til at jeg gjentok oppfordringen var at noen hadde begynt å skrive om dette temaet igjen nettopp, men jeg slettet innleggene.

Åja;) Du har hatt en travel dag i dag, men det var virkelig nødvendig.

Tusen takk for oppklarende svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nå forstår jeg bakgrunnen for spørsmålet ditt :-) Grunnen til at jeg gjentok oppfordringen var at noen hadde begynt å skrive om dette temaet igjen nettopp, men jeg slettet innleggene.

Og da ser du vel Jølsen også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...