Gjest kjærlighetstrøbbel Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Er det bare de som har vært sammen og gjort det slutt? Jeg møtte en fyr for noen måneder siden og ble veldig forelsket, og jeg trodde han likte meg også. vi hadde litt kontakt en periode. Men så bare kuttet han kontakten, uten at jeg vet hvorfor. Og nå henger han sammen med venninna mi istedet som jeg heller ikke har hørt noe i fra på lenge kan den sorgen jeg føler nå kalles kjærlighetssorg, eller må jeg bruke et annet ord? 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Jo, det er en slags kjærlighetssorg dette også og den kan føles svært tung lenge. Min erfaring er allikevel at denne type kjærlighetssorg går mye fortere over, siden du ikke har delt så mye sammen med denne personen. Det er lettere å glemme dem som ikke har vært en stor fysisk og emosjonell del av livet ditt. 0 Siter
Babette Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 ''kan den sorgen jeg føler nå kalles kjærlighetssorg, eller må jeg bruke et annet ord?'' Jeg ville nok ha brukt uttrykket ulykkelig kjærlighet hvis dere aldri var kjærester. 0 Siter
Gjest Una Meluna Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Da kalles det "ulykkelig forelskelse", ikke kjærlighetssorg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.