Gå til innhold

Hva inngår i kjærlighetssorg?

Anbefalte innlegg

Gjest kjærlighetstrøbbel
Skrevet

Er det bare de som har vært sammen og gjort det slutt?

Jeg møtte en fyr for noen måneder siden og ble veldig forelsket, og jeg trodde han likte meg også. vi hadde litt kontakt en periode. Men så bare kuttet han kontakten, uten at jeg vet hvorfor. Og nå henger han sammen med venninna mi istedet som jeg heller ikke har hørt noe i fra på lenge

kan den sorgen jeg føler nå kalles kjærlighetssorg, eller må jeg bruke et annet ord?

Gjest Klaudia
Skrevet

Jo, det er en slags kjærlighetssorg dette også og den kan føles svært tung lenge. Min erfaring er allikevel at denne type kjærlighetssorg går mye fortere over, siden du ikke har delt så mye sammen med denne personen. Det er lettere å glemme dem som ikke har vært en stor fysisk og emosjonell del av livet ditt.

Skrevet

''kan den sorgen jeg føler nå kalles kjærlighetssorg, eller må jeg bruke et annet ord?''

Jeg ville nok ha brukt uttrykket ulykkelig kjærlighet hvis dere aldri var kjærester.

Gjest Una Meluna
Skrevet

Da kalles det "ulykkelig forelskelse", ikke kjærlighetssorg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...