Gå til innhold

Fy søren for en opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

*grøss*

Det var jo et lite under at hun ikke hoppet ned i forfjamselsen...

Men,- det burde jo heller være en liten helning oppover mot skinnene enn nedover,- det må da være en feil? Den trillet jo ganske fort også.

Skrevet

*grøss*

Det var jo et lite under at hun ikke hoppet ned i forfjamselsen...

Men,- det burde jo heller være en liten helning oppover mot skinnene enn nedover,- det må da være en feil? Den trillet jo ganske fort også.

Tror redningen var at barnevognen landet opp ned under toget, slik at barnet på en måte lå i en grop.

Helt utrolig men fantastiks bra at det endte slik.

Skrevet

Å guri malla!!! Jeg får helt tårer i øynene. Ubeskrivelig. Og tenk at det går så bra!

Englevakt kaller man slikt.

Skrevet

Ser ikke helt poenget med at slike videoer legges ut for offentligheten jeg:(

Ekkelt å se på, men selvfølgelig bra at det gikk så bra.

Skrevet

Ser ikke helt poenget med at slike videoer legges ut for offentligheten jeg:(

Ekkelt å se på, men selvfølgelig bra at det gikk så bra.

''Ser ikke helt poenget med at slike videoer legges ut for offentligheten jeg:(''

Slik er det nok bare i denne internett- og overvåkningsverdenen vi lever i, mindre av det blir det nok ikke... Ser ikke noe stort poeng i å _ikke_ legge det ut heller, jeg da:-)

Skrevet

''Ser ikke helt poenget med at slike videoer legges ut for offentligheten jeg:(''

Slik er det nok bare i denne internett- og overvåkningsverdenen vi lever i, mindre av det blir det nok ikke... Ser ikke noe stort poeng i å _ikke_ legge det ut heller, jeg da:-)

Det er jo en traumeopplevelse, uansett utfall, jeg ser rett og slett ikke underholdningsverdien i det.

Gjest dolberta
Skrevet

Fy søren så fryktelig det må ha vært - sekundene i uvisshet!! *tårer i øynene*

Takk og pris at det gikk bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...