Bookworm Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=575240 Barnevogn trillet ned på togskinnene og så kom toget. Bare så det er sagt med én gang, barnet kommer fra hendelsen med bare en kul i panna... Men se på morens fortvilelse - jeg får helt vondt inne i meg... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 *grøss* Det var jo et lite under at hun ikke hoppet ned i forfjamselsen... Men,- det burde jo heller være en liten helning oppover mot skinnene enn nedover,- det må da være en feil? Den trillet jo ganske fort også. 0 Siter
nedenfor Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 *grøss* Det var jo et lite under at hun ikke hoppet ned i forfjamselsen... Men,- det burde jo heller være en liten helning oppover mot skinnene enn nedover,- det må da være en feil? Den trillet jo ganske fort også. Tror redningen var at barnevognen landet opp ned under toget, slik at barnet på en måte lå i en grop. Helt utrolig men fantastiks bra at det endte slik. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Å guri malla!!! Jeg får helt tårer i øynene. Ubeskrivelig. Og tenk at det går så bra! Englevakt kaller man slikt. 0 Siter
ilaria Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Ser ikke helt poenget med at slike videoer legges ut for offentligheten jeg:( Ekkelt å se på, men selvfølgelig bra at det gikk så bra. 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Skrevet 16. oktober 2009 Ser ikke helt poenget med at slike videoer legges ut for offentligheten jeg:( Ekkelt å se på, men selvfølgelig bra at det gikk så bra. ''Ser ikke helt poenget med at slike videoer legges ut for offentligheten jeg:('' Slik er det nok bare i denne internett- og overvåkningsverdenen vi lever i, mindre av det blir det nok ikke... Ser ikke noe stort poeng i å _ikke_ legge det ut heller, jeg da:-) 0 Siter
ilaria Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 ''Ser ikke helt poenget med at slike videoer legges ut for offentligheten jeg:('' Slik er det nok bare i denne internett- og overvåkningsverdenen vi lever i, mindre av det blir det nok ikke... Ser ikke noe stort poeng i å _ikke_ legge det ut heller, jeg da:-) Det er jo en traumeopplevelse, uansett utfall, jeg ser rett og slett ikke underholdningsverdien i det. 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Fy søren så fryktelig det må ha vært - sekundene i uvisshet!! *tårer i øynene* Takk og pris at det gikk bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.