morsan Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg fikk bare med meg slutten av dette programmet i dag, men det så da ut som at alle hadde rosa klær? Har dette noe med rosa sløyfe-aksjonen å gjøre? 0 Siter
Colette Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Nei, har ikke hørt noe om det :-) Men hvem synes du skal vinne da? 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Skrevet 17. oktober 2009 Nei, har ikke hørt noe om det :-) Men hvem synes du skal vinne da? Å, aner ikke;-) Har ikke sett på mer enn noen glimt her&der:-) 0 Siter
Colette Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Å, aner ikke;-) Har ikke sett på mer enn noen glimt her&der:-) Ok:-) Jeg fant forresten igjen testen din om "kjente kvinner" blant mine venner på facebook i dag. Og de var enige om at den ikke var lett :-( 0 Siter
morsan Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Skrevet 17. oktober 2009 Ok:-) Jeg fant forresten igjen testen din om "kjente kvinner" blant mine venner på facebook i dag. Og de var enige om at den ikke var lett :-( *he he* Jeg så den var på forsida av aftenposten.no her. Det var jo skikkelig kult, da:-) De fleste av testene mine har IKKE havnet der. 0 Siter
Colette Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 *he he* Jeg så den var på forsida av aftenposten.no her. Det var jo skikkelig kult, da:-) De fleste av testene mine har IKKE havnet der. Den var veldig flott, gjennomarbeidet og seriøs. Flott :-) Jeg fikk 10 av 15 :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.