Gjest hyuliutt Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har kjøpt en sovesofa som er umulig å ligge og sitte i. Montert etter alle kunstens regler. Men fjølene spretter ut av gummihylstrene med en gang de får litt tyngde på seg. Og ingen her er spesielt tunge! Noen som har reklamert på sovesofaer før/evt andre ting? 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 IKEA pleier å være veldig greie når det gjelder reklamasjon. Dette ordner seg nok skal du se. Bare å kontakte dem, så får du sikkert ny eller pengene igjen! Nå har jeg ikke byttet sofa/seng før, men det gikk veldig fint med et bord jeg måtte bytte pga at det var litt skjevt. 0 Siter
Gjest bombas Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Min erfaring er som Guroens, IKEA er veldig okei å ha med å gjøre når det kommer til reklamasjoner. Ta en prat med dem om dette. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har handlet MYE på Ikea, og derfor også byttet og returnert endel ting. Uten problemer! Jeg har til og med handlet på selvbetjeningsdelen, slått inn en vare dobbelt - og så fått pengene igjen dagen etter uten å kunne dokumentere at jeg ikke faktisk hadde kjøpt to. Det var en baufil, så det var ikke spesielt sannsynlig at jeg hadde kjøpt to kanskje - men likevel, det er over snittet god service i mine øyne! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.