Gå til innhold

Erfaringer med reklamasjoner på IKEA?

Anbefalte innlegg

Gjest hyuliutt
Skrevet

Jeg har kjøpt en sovesofa som er umulig å ligge og sitte i. Montert etter alle kunstens regler. Men fjølene spretter ut av gummihylstrene med en gang de får litt tyngde på seg. Og ingen her er spesielt tunge!

Noen som har reklamert på sovesofaer før/evt andre ting?

Skrevet

IKEA pleier å være veldig greie når det gjelder reklamasjon. Dette ordner seg nok skal du se. Bare å kontakte dem, så får du sikkert ny eller pengene igjen!

Nå har jeg ikke byttet sofa/seng før, men det gikk veldig fint med et bord jeg måtte bytte pga at det var litt skjevt.

Skrevet

Min erfaring er som Guroens, IKEA er veldig okei å ha med å gjøre når det kommer til reklamasjoner. Ta en prat med dem om dette.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg har handlet MYE på Ikea, og derfor også byttet og returnert endel ting. Uten problemer!

Jeg har til og med handlet på selvbetjeningsdelen, slått inn en vare dobbelt - og så fått pengene igjen dagen etter uten å kunne dokumentere at jeg ikke faktisk hadde kjøpt to. Det var en baufil, så det var ikke spesielt sannsynlig at jeg hadde kjøpt to kanskje - men likevel, det er over snittet god service i mine øyne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...