Gå til innhold

Løksuppe med bacon???

Anbefalte innlegg

Gjest løkuppe
Skrevet

Hei. Har noen av dere en god oppskrift på løksuppe. Hører at noen bruker bacon i suppa... Er det godt?

Tvillingmamma
Skrevet

Lagde mye løksuppe i "gamle dager", men kan ikke huske at vi brukte bacon i. Men bacon er jo godt ;)

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg har brukt å ha baconterninger i champignonsuppe. Det er iallefall veldig godt.

Skrevet

Det har jeg ikke prøvd, men høres jo godt ut, da. Da tror jeg at jeg ville ha lagt stekt bacon oppå suppa etter at den er gratinert, slik at den ikke blir myk.

Skrevet

Man kødder ikke med løksuppa!!!! Man har IKKE bacon i!!!

;)

Skrevet

Man kødder ikke med løksuppa!!!! Man har IKKE bacon i!!!

;)

Bacon kan man ha på nesten ALT!

Unntatt dessert;-)

Skrevet

Bacon kan man ha på nesten ALT!

Unntatt dessert;-)

Jeg er helt enig i at bacon er kjempegodt, men man kødder altså ikke med løksuppa!!! ;)

Skrevet

Jeg er helt enig i at bacon er kjempegodt, men man kødder altså ikke med løksuppa!!! ;)

Nå fikk jeg i grunnen litt lyst på løksuppe....:-)

Skrevet

Nå fikk jeg i grunnen litt lyst på løksuppe....:-)

Jeg også..., men ungene liker det ikke. Rare unger...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...