mumitrollet Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har hoste, vond hals og tung pust, føler meg slapp og syk og har vondt i hele kroppen. Forferdelig hodepine og litt fårlig i magen. Men er ikke ordentlig forkjøla, liksom, og helle rikke feber. Har såvidt jeg husker bare hatt skikkelig influensa en gang i mitt liv, og det er over ti år siden. Husker ikke helt hvordan det var. Kan det være influensa jeg har nå? 0 Siter
Speak Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Det høres vel mer ut som en vanlig forkjølelse. Jeg har akkurat vært gjennom det. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 I sommer mener jeg at jeg leste om at denne svineinfluensaen kunne forekomme uten feber og uten verking i ledd. Men,- selvsagt vanligst _med_ disse symptomene, da. 0 Siter
lu30 Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Det høres vel mer ut som en vanlig forkjølelse. Jeg har akkurat vært gjennom det. Feber har man ved influensa, sa legen min . 0 Siter
Gjest dittenogdatten Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Det kan være svineinfluensa. Minsten her ble testet, og da lot jeg meg teste sjøl, og, siden jeg var slik som du beskrev. Følte meg overhodet ikke spesielt syk, og med noen Paracetter innabords hadde jeg nok kunnet gått på jobb.... Jeg fikk påvist svineinfluensa. 0 Siter
Franzeska Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Da er det nok snakk om et kraftig forskjølelsesvirus du har. Ved influensa har man som regel feber. Begge deler kan allikevel føles like gale og kan være like smittsomme og gode nok grunner til å holde seg hjemme fra jobb. 0 Siter
Speak Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Feber har man ved influensa, sa legen min . Ho hadde jo ikke feber, så derfor virker det som en forkjølelse:-) Dessuten kan man jo også ha feber uten å ha influensa. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Det kan være svineinfluensa. Minsten her ble testet, og da lot jeg meg teste sjøl, og, siden jeg var slik som du beskrev. Følte meg overhodet ikke spesielt syk, og med noen Paracetter innabords hadde jeg nok kunnet gått på jobb.... Jeg fikk påvist svineinfluensa. Hvor mange dager følte du deg ordentlig syk? 0 Siter
Gjest dittenogdatten Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Hvor mange dager følte du deg ordentlig syk? Hmmm Følte meg vel egentlig ikke ordentlig syk i det hele tatt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.