Gå til innhold

Facebook snoking

Anbefalte innlegg

Gjest angrende2
Skrevet

Jeg har tilfeldig oppdaget passordet til kjærestens facebook og har sjekket innboksen hans mange ganger fordi han har vært utro mot meg. Det er nå slutt mellom oss og jeg angrer sånn. Er redd han har fått mistanke om at jeg har gjort det og vil anmelde meg. Hva kan skje da? får man bot for å gjøre slikt?

Gjest finniea
Skrevet

Henlagt pga bevisets stilling. Tror du han gidder å anmelde deg? Det er ikke lovlig, men politiet gidder neppe etterforske det gitt.

Gjest angrende2
Skrevet

Henlagt pga bevisets stilling. Tror du han gidder å anmelde deg? Det er ikke lovlig, men politiet gidder neppe etterforske det gitt.

Jeg ser at man kan sende inn til facebook hvis man tror at kontoen er hacket..hva gjør de da tro?

Gjest Alle fjesa var opptatt
Skrevet

Hmmm, det var jo ikke helt pent det du gjorde da.

Men du bør nok ikke bekymre deg for anmeldelse og sånn. Først og fremst så må han jo ha beviser for sånt, og selv om du sto frem og sa at du hadde gjort det så er politisjargongen så pakket pr i dag i Norge at den lille saken deres i forhold til mye annet ville kommet så langt bak i rekka at dere hadde blitt gråe i håret fire ganger før det var aktuelt å spandere en rettsak på dere.

Ta det heller som en lærepenge du, hele forholdet. Og bruk det du har lært til å beskytte deg i neste forhold og la den dårlige samvittigheten være en lærepenge slik at du helst ikke gjør slikt igjen.

Skrevet

Jeg ser at man kan sende inn til facebook hvis man tror at kontoen er hacket..hva gjør de da tro?

Nr 1: du har jo ikke hacket deg inn, du har funnet ut passordet hans, det er ikke hacking.

Nr 2. hvordan skal eksen din, eller politiet, kunne bevise at du har vært inne på hans side?

Nr. 3: politiet bruker heldigvis ikke ressurser på sånt..

Gjest angrende2
Skrevet

Nr 1: du har jo ikke hacket deg inn, du har funnet ut passordet hans, det er ikke hacking.

Nr 2. hvordan skal eksen din, eller politiet, kunne bevise at du har vært inne på hans side?

Nr. 3: politiet bruker heldigvis ikke ressurser på sånt..

Kan man ikke finne ut hvilke ip-adresser som har vært på facebook siden da? takk for svar:)

Gjest rosarød
Skrevet

Kan man ikke finne ut hvilke ip-adresser som har vært på facebook siden da? takk for svar:)

Klart de kan, men tror du virkelig de gjør det for å finne ut om noen har snoket på kjæresten (eksen)? Glem hele greiene er mitt råd.

Skrevet

Du kjære deg, _ingen_ kommer til å bruke ressurser på det isåfall :)

Skrevet

Du, dette må du bare glemme. Hverken han eller noen andre kan finne ut at du har vært og snoket i innboksen hans.

Det er derimot verre om du kjenner trang og plager deg selv med at du ønsker å snoke den dag i dag. At det klør i fingrene fordi du vet passordet hans. Sliter du ikke med dette (det hade nok jeg gjort) er det jo bare å slappe av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...