Gå til innhold

tannverk og tanntrekking

Anbefalte innlegg

Gjest solsikkejente
Skrevet

Det var meg med den tannverken da. Nå er visdomstanna borte, og jeg skjønner at det nok blir litt ubehagelig i natt også. Når slutter dette å gjøre vondt? Noen som har erfaringer? Synes ikke paracet og ibux gjør den store forskjellen:o(

Gjest Niccola
Skrevet

Det vil nok gjøre vondt noen dager. Du tar ibux og paracet sammen, sant?

Gjest solsikkejente
Skrevet

Det vil nok gjøre vondt noen dager. Du tar ibux og paracet sammen, sant?

Ja. Men jeg må kjøpe mer paracet ser jeg. .

Gjest imzedimze
Skrevet

ta 600-800 mg ibux + to paracet om gangen...

ta ny dose før den gamle går ut, vanskeligere å få vekk smerten om den først er tilbake for fult.

hos meg verket det første gangen en ukes tid, andre gangen 13 dager (til jeg fikk fjernet stingene)

Skrevet

Hmm... jeg trakk fire visdomstenner og en jeksel(!) for to dager siden, og kjenner ingenting? Er det normalt da? Har ikke tatt en Paracet en gang... er vel bare å skylle på med Listerine, så det ikke blir betennelse...

Skrevet

Ja. Men jeg må kjøpe mer paracet ser jeg. .

Ring tannlegen, de skriver også ut smertestillende dersom du trenger noe som virker lenge nok.

Gjest høstlyng
Skrevet

Hmm... jeg trakk fire visdomstenner og en jeksel(!) for to dager siden, og kjenner ingenting? Er det normalt da? Har ikke tatt en Paracet en gang... er vel bare å skylle på med Listerine, så det ikke blir betennelse...

Det er vel forskjell på lengden på røttene, vil jeg tro. Hos meg måtte tannlegen dele tannen i 4 deler og bore bort endel bein for å få bort røttene som lå under. Da ble det litt vondt ja.

Skrevet

Det er vel forskjell på lengden på røttene, vil jeg tro. Hos meg måtte tannlegen dele tannen i 4 deler og bore bort endel bein for å få bort røttene som lå under. Da ble det litt vondt ja.

Akkurat... jeg fikk med meg en liten pose med visdomstennene i, og de var hele. Spesielt å se, i grunn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...