Gå til innhold

Anspenthet


Gjest ..ikke akkurat nå.

Anbefalte innlegg

Gjest ..ikke akkurat nå.

Er syk med angst og depresjon, har vært det i 20 år nå.

For tiden sliter jeg veldig med at kroppen min er så anspent. Jeg kjenner at jeg spenner meg i hele kroppen, inkludert kjeven - men jeg føler at jeg ikke klarer å løse det opp. Det er sånn stort sett hele døgnet. Når jeg sover, holder jeg armene tett rundt meg selv. Kjennes faktisk ganske støl ut når jeg våkner.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få kroppen til å slappe av.

Noen med lignende erfaringer, tips til å få slutt på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Er ikke rart du er anspent og støl, - du bør bevilge deg noen timer massasje i blandt, evt skaffe deg et massasje produkt for nakke/ rygg og ben. En billigere og hyggeligere variant er at din partner masserer deg, men har du ingen å gripe fatt i så ikke nøl med å bestille deg en massasje time for kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men for noen er senga, spesielt madrassen viktig for noen. Har du skiftet sengeplass i det siste ? Noen tåler heller ikke vannårer som går under soverommet. til sist så kan også stråling vike inn, slå av alle datamaskiner og lignende om kvelden, ikke ha mobiler på soverommet om natta. Dette har ikke noe med depresjon eller angst å gjøre, men kan muligens hjelpe deg til å ikke bli så anspent, kanskje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...