Gjest trooghåp Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Min mor hadde veldige hetetokter og jeg håper jeg ikke har arvet det... ( Vet om flere ,som overhodet ikke hadde noen plager med det! så det kan gå veldig greit for deg også .o) men arvelighet er såklart tilstede. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Jøss! Jeg blir 40 neste år, men har belaget meg på å ha mensen i minst 10 år til. Høres fristende ut å slippe unna før ''Høres fristende ut å slippe unna før ;)'' Virkelig? Ikke at det er så behagelig med mensen, men synes ikke tidlig overgangsalder er noe å trakte etter likevel. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 ''Høres fristende ut å slippe unna før ;)'' Virkelig? Ikke at det er så behagelig med mensen, men synes ikke tidlig overgangsalder er noe å trakte etter likevel. Hehe, det har du jammen rett i Da skal jeg forsøke å sette pris på mensen min så lenge jeg har den 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.