Gjest Missan Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Bakover? Nei tar du nok feil. Den skal en time frem! En god huskeregel er når hagestolene går inn skal klokken frem, og omvendt. Det er når hagestolene skal frem at klokka skal frem. 0 Siter
Gjest i natt Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Ja. Bakover, en time takk for svar 0 Siter
Gjest i natt Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Ja, den skal stilles i natt. Klokka skal alltid stilles mot nærmeste sommer. Altså om høsten skal den stilles bakover, og om våren framover. takk 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Bakover? Nei tar du nok feil. Den skal en time frem! En god huskeregel er når hagestolene går inn skal klokken frem, og omvendt. Man stiller alltid klokka en time mot årets sommer. Altså om våren en time frem = døgnet blir en time kortere og om høsten en time tilbake = døgnet blir en time lengre. 0 Siter
Gjest smekkern Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Takk, men jeg trenger ikke hjelp, jeg vet den skal en time frem. Kos deg med Boffa risen du, mens du stiller klokken tilbake. 0 Siter
Gjest genial huskeregel Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Etter at jeg lærte følgende regel har jeg aldri vært i tvil. Om våren setter vi hagemøblene frem og om høsten setter vi dem tilbake. 0 Siter
ekte nick Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Etter at jeg lærte følgende regel har jeg aldri vært i tvil. Om våren setter vi hagemøblene frem og om høsten setter vi dem tilbake. Den var da mye vanskeligere enn min. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Etter at jeg lærte følgende regel har jeg aldri vært i tvil. Om våren setter vi hagemøblene frem og om høsten setter vi dem tilbake. Spring = vår Om våren springer vi fremover. ) 0 Siter
Gjest genial huskeregel Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Den var da mye vanskeligere enn min. Smaken er som baken - delt Det som funker for deg funker nødvendigvis ikke for meg Men jeg vet ihvertfall at man ikke setter hagemøblene frem om høsten! 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Den var da mye vanskeligere enn min. For meg er det lettest å huske på den gangen for mange år siden jeg skyndte meg som en gal for å rekke et tog fra Trondheim - var stressa på bussen ned til stasjonen, løp som en gal for å rekke å kjøpe billett, for så å oppdage at jeg var én time for tidlig på'n opg derfor rakk en kaffekopp før toget gikk...;-) Jeg var da glad for at jeg hadde glemt å stille klokka i september (som det var den gangen) og ikke i mars...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.