Gå til innhold

Menn med store føtter

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærleik
Skrevet

Har truffet en mann med føtter str50.Hadde dere vært interesert da?

Gjest lang dame
Skrevet

Sannsynligvis betyr det at han også er høy. Jeg liker høye menn.

Gjest Niccola
Skrevet

Har aldri hatt noen liste hvor store føtter er ekskluderingsgrunn alene, nei.. :-)

Skrevet

Nå tuller du? Hva har skostørrelsen med saken å gjøre?

For 25 år siden traff jeg en kar med sko på den størrelsen og han var en meget snill og trivelig kar. Hadde jeg vært 10 år eldre da og singel så hadde han absolutt vært interessant.

Skrevet

Jeg kjenner en med størrelse 50 i sko og han er dritkjekk, men litt for ung for meg. Problemet er bare at han må få sko tilsendt fra USA men det er vel det eneste problemet jeg vet han har.

Skrevet

Tuller du? Jeg håper det. Jeg jobber sammen med verdens herligste og snilleste store mann - med 120 kg fordelt på 185 cm, og str. 50 i sko. Damene faller som fluer for han:-)

Det eneste problemet er å få tak i arbeidssko til han:-)

Gjest Kjærleik
Skrevet

Nå tuller du? Hva har skostørrelsen med saken å gjøre?

For 25 år siden traff jeg en kar med sko på den størrelsen og han var en meget snill og trivelig kar. Hadde jeg vært 10 år eldre da og singel så hadde han absolutt vært interessant.

Er bare det at jeg har str37.

Gjest Kjærleik
Skrevet

Sannsynligvis betyr det at han også er høy. Jeg liker høye menn.

Nei han er ikke så høy.Rundt 170 tror jeg.

Skrevet

Det må jeg si. Han står støtt, da :-)

Skrevet

Jeg trodde det var størrelsen på tommeltottene som telte jeg...

Gjest lang dame
Skrevet

Da står han støtt.

Skrevet

Jeg har vært sammen med menn med store føtter, og menn med små føtter - det har ikke hatt noe å si forhold til noen ting :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...