Gå til innhold

Svineflu har rask progresjon?

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola
Skrevet

Har jeg forstått dette riktig - at "svinefluen" har det med å slå folk raskt ut?

Har fått mer og mer vondt i halsen utover ettermiddagen og kvelden, men allmentilstand er god, så jeg tror ikke det er annet enn vanlig forkjølelse..?

Er ikke hypokonder alstå, men har en viktig kunde i morra, vil helst ikke avlyse.... Hva er oddsen her for forkjølese versus svineflu?

Gjest firepile
Skrevet

''Hva er oddsen her for forkjølese versus svineflu?''

50:1 ?

Skrevet

Jeg har hanglet en uke nå med tung pust og tette bronkier og mye slim - ikke noe feber å snakke om (har ikek målt, bare merket litt svettepipling innimellom) - var hos legen på torsdag, og han mente det var virusbronkitt, og ikke svineinfluensa. Holdt meg hjemme fredag pga hoste.

Hadde ikke tenkt å holde meg borte fra jobb, men hvis legen tar feil, er det jo dumt å evt smitte andre. Jeg går i alle fall på jobb i morgen og ser hvordan jeg fungerer.

Synes det er vanskelig dette her, å vite om en bør isolere seg eller ikke....

Skrevet

De aller fleste influensaer kommer brått. Forkjølelser kommer gjerne snikende, men ikke nødvendigvis.

Gjest Niccola
Skrevet

''Hva er oddsen her for forkjølese versus svineflu?''

50:1 ?

Jeg tror du har rett :-)

Gjest Niccola
Skrevet

Har du feber?

Svettet litt i natt, men tror ikke det var feber. Kjennes som en halsbetennelse

Skrevet

Svettet litt i natt, men tror ikke det var feber. Kjennes som en halsbetennelse

De to gangene heg har hatt halsbetennelse, har jeg hatt langt over 40 i feber!

Gjest Niccola
Skrevet

Sikkert bakteriell da. Om det er virus-halsbetennesle trenger ikke allentilstanden bli så veldig forverret.

Hatt bkteriell halsbetennelse en gang, lå med høy feber i nesten en uke, og gikk ned 6 kg... !

Gjest Niccola
Skrevet

manglet en del bokstaver i det innlegget ja.. kanskje jeg har pådratt meg dysleksi på toppen? Bakteriell sådan?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...