Gjest Niccola Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Har jeg forstått dette riktig - at "svinefluen" har det med å slå folk raskt ut? Har fått mer og mer vondt i halsen utover ettermiddagen og kvelden, men allmentilstand er god, så jeg tror ikke det er annet enn vanlig forkjølelse..? Er ikke hypokonder alstå, men har en viktig kunde i morra, vil helst ikke avlyse.... Hva er oddsen her for forkjølese versus svineflu? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 ''Hva er oddsen her for forkjølese versus svineflu?'' 50:1 ? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har hanglet en uke nå med tung pust og tette bronkier og mye slim - ikke noe feber å snakke om (har ikek målt, bare merket litt svettepipling innimellom) - var hos legen på torsdag, og han mente det var virusbronkitt, og ikke svineinfluensa. Holdt meg hjemme fredag pga hoste. Hadde ikke tenkt å holde meg borte fra jobb, men hvis legen tar feil, er det jo dumt å evt smitte andre. Jeg går i alle fall på jobb i morgen og ser hvordan jeg fungerer. Synes det er vanskelig dette her, å vite om en bør isolere seg eller ikke.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 De aller fleste influensaer kommer brått. Forkjølelser kommer gjerne snikende, men ikke nødvendigvis. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 ''Hva er oddsen her for forkjølese versus svineflu?'' 50:1 ? Jeg tror du har rett :-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Har du feber? Svettet litt i natt, men tror ikke det var feber. Kjennes som en halsbetennelse 0 Siter
fresja Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Svettet litt i natt, men tror ikke det var feber. Kjennes som en halsbetennelse De to gangene heg har hatt halsbetennelse, har jeg hatt langt over 40 i feber! 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 De to gangene heg har hatt halsbetennelse, har jeg hatt langt over 40 i feber! Sikkert bakteriell da. Om det er virus-halsbetennesle trenger ikke allentilstanden bli så veldig forverret. Hatt bkteriell halsbetennelse en gang, lå med høy feber i nesten en uke, og gikk ned 6 kg... ! 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 De to gangene heg har hatt halsbetennelse, har jeg hatt langt over 40 i feber! manglet en del bokstaver i det innlegget ja.. kanskje jeg har pådratt meg dysleksi på toppen? Bakteriell sådan? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.