Gå til innhold

Små kviser


Gjest kallekalle01

Anbefalte innlegg

Gjest kallekalle01

Hei, jeg har vært i Spania, jeg hadde ingen ubeskyttet sex. Men lurer alikevell. Jeg har fått noe som ser ut som bitte, bitte små kviser under forrhuden på penis.Har også litt mere hvit belegg. Det er ingen smerte ei heller utflod. Hva kan dette være. Jeg har aldrig hatt dette før. Kan dere være gonore/herpes eller syfilis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

, Hei, Jeg kan selvfølgelig ikke stille noen sikker diagnose basert på din beskrivelse alene. Men slik du beskriver kan jeg med ganske stor sikkerhet utelukke båre syfilis og gonoré. For det første har de helt andre symptomer, og dessuten så overføres de ved sexuell kontakt. Jeg tror heller ikke på herpes. Det som etter beskrivelsen passer best er infeksjon med Candida. Det er ensopp som kan overføres fra deg selv, fordi soppen finnes som del av den normale tarmflora. Candida forårsaker slike symptomer og det er ikke nødvendig med ubeskyttet sex for å overføre det. Det akn også være noen vanlige bakterier, f. eks. streptokokker eller stafylokokker. Du kan forsøke med antisoppkrem, f. eks. Canesten, som er reseptfritt, men det sikreste er å få den undersøkt av en lege som evetuelt også kan ta en prøve til mikrobiologisk undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...