Lillemus Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Busted, Lillemus. Du har jaggu meg finni fram julemusikken allerede i OKTOBER! Jeg har akkurat sett "Alene hjemme" og julestemningen blomstrer nå. ) Synes jeg har vært flink jeg som har holdt den i stramme tømmer helt til det neeeeesten er november. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 *hahahaha* Skjønner ikke at jeg gidder prøve engang, jeg outer meg selv hver eneste gang! ) He he ) Men.. hørte du ikke melodien, da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 He he ) Men.. hørte du ikke melodien, da? Joda, men jeg klarte ikke å komme på hvilken sang det var og jeg er meget dårlig i fransk. ) 0 Siter
morsan Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Joda, men jeg klarte ikke å komme på hvilken sang det var og jeg er meget dårlig i fransk. ) ''jeg er meget dårlig i fransk. )'' her kommer det for en dag! 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 ''jeg er meget dårlig i fransk. )'' her kommer det for en dag! *Hehe* Jeg har aldri hatt fransk på skolen jo! Ikke rart jeg er elendig i fransk... 0 Siter
morsan Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 *Hehe* Jeg har aldri hatt fransk på skolen jo! Ikke rart jeg er elendig i fransk... Greit å ha noe å skylde på...;-) 0 Siter
Helmi Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Hvis det er "The first Noël" du mener, finnes den iallefal på svensk: "Guds ängel kom till herdar i vall" 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Hvis det er "The first Noël" du mener, finnes den iallefal på svensk: "Guds ängel kom till herdar i vall" Neida, det var den franske versjonen av O'helga natt viste det seg. ) 0 Siter
Helmi Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Neida, det var den franske versjonen av O'helga natt viste det seg. ) Ååååååååååå... hehe.... jajaja.... orket ikke å lese hele denne lange tråden 0 Siter
Humatus Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 LOL! Avslørt til de grader;-) Men neimen ikke lett å skjønne hvilken sang du sikter til, da. Humatus hadde mer flaks enn vett, vil jeg si:-) Det var nok vill gjetting Det hjalp nok at jeg har fått fullstendig "dilla" på den julesangen allerede selv om det er lenge igjen til jul Aldeles nydelig sang på alle språk! 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Det var nok vill gjetting Det hjalp nok at jeg har fått fullstendig "dilla" på den julesangen allerede selv om det er lenge igjen til jul Aldeles nydelig sang på alle språk! ''Aldeles nydelig sang på alle språk!'' Tiltredes!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.