Gå til innhold

Lus


jfallsen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg klør så mye i hodet mitt, men det klør også mye på armene eller der jeg ikke har hår er dette lus eller vegglus eller flatlus, Jeg bor alene og er kristen har derfor ikke noen seksuelle omgang med jenter.

Jeg husker tilbake til 1997 når jeg leide en leilighet at det begynte å klø i hodet og på kroppen min på samme måte som jeg gjør nå, men det forsvant når jeg flyttet, jeg har også nettop flyttet til en leie leilighet kan det være veggdyr eller rett og slett støv. Fordi jeg husker fra i sommer at jeg kikket på noen gamle bøker og det begynte å klø på samme måte som de ovenstående tilfeller fordi de var fulle av støv men det gikk bort etter at jeg dusjet. men denne gangen har jeg dusjet gjentatte ganger uten at det er forsunnet.

I Går når jeg dusjet forsvant kløingen, men i dag har det kommet tilbake, likeledes for 4 dager siden dusjet jeg men det kom tilbake etter 2 dager.

Det virker ikke som det klør direkte i hodebunnen men rett og slett som når du går inn i spindelvev og det fester seg og du kjenner det og det er en viss irritasjon, nesten som støv. Og jeg har dette også på kroppen min som er praktisk talt hårløs, jeg vet ikke om noen allergier!! Hva kommer dette av er det vegglus, flatlus eller hårlus, noe må det være????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...