Gå til innhold

Hva har jeg hatt montro?


kolifink

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at det er vanskelig å svare noe sikkert, men jeg går og lurer på om jeg har hatt influensaen og bare sluppet billig unna? Har våknet med hodepine hver dag i en uke. har hatt verking i leddene som ble verre og verre for hver dag, inntill torsdag da det plutselig ble veldig vondt overalt. Jeg følte meg trøtt, uggen og hadde vondt i halsen og rundt lymfekjertlene. veldig vondt i hodet, ble hjemme fra jobb og bare sov. Men har ikke hatt feber. Nøs endel, men ble aldri ordentlig forkjølet.. det gikk to dager, jeg var syk men lå ikke rett ut for å si det sånn.. og så var det over. Datteren min hadde omtrent like symptomer, pluss vondt i magen. mange i klassen hennes har svineinfluensa... Irriterende å ikke vite hva vi har hatt, med tanke på vaksiner og å smitte andre osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...