Gå til innhold

Facebook, kan hun se....


Gjest nørdi

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt det opp slik at jeg har noen venner på limited profile, og disse kan ikke se statusoppdateringene mine

Men Bjarne er ikke på limited profile, så han skriver en kommentar til statusen min. Det står da på siden hans at han "made a comment on nørdi's status".

Vår felles venninne Anne er på min limited-liste og kan derfor ikke se min status eller lese Bjarnes kommentar.

Men, kan hun på Bjarnes side se notatet om at han har kommentert på min status? Og dermed forstå at hun er utelatt fra å se statusen min?

Om noen forsto! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm...jeg tror ikke det.. eller i utgangspunktet skal hun ikke kunne se det men facebook er ikke helt pålitelig når det gjelder sånt. Men av ren nysgjerrighet - hvorfor ekskludere noen fra å se statusoppdateringene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg tror ikke det.. eller i utgangspunktet skal hun ikke kunne se det men facebook er ikke helt pålitelig når det gjelder sånt. Men av ren nysgjerrighet - hvorfor ekskludere noen fra å se statusoppdateringene dine?

"Men av ren nysgjerrighet - hvorfor ekskludere noen fra å se statusoppdateringene dine?"

Fordi det er så mange på vennelista mi jeg ikke har kontakt med lenger (fra barneskolen, ungdomsskolen osv), og ikke føler for å holde oppdatert.

Jeg for min del undres mer over hvorfor folk må oppdatere hele vennelisten sin om mer eller mindre personlige detaljer, men det er nå meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men av ren nysgjerrighet - hvorfor ekskludere noen fra å se statusoppdateringene dine?"

Fordi det er så mange på vennelista mi jeg ikke har kontakt med lenger (fra barneskolen, ungdomsskolen osv), og ikke føler for å holde oppdatert.

Jeg for min del undres mer over hvorfor folk må oppdatere hele vennelisten sin om mer eller mindre personlige detaljer, men det er nå meg ;)

"Jeg for min del undres mer over hvorfor folk må oppdatere hele vennelisten sin om mer eller mindre personlige detaljer, men det er nå meg ;)"

Jeg derimot, skjønner ikke vitsen med statusoppdateringer overhodet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men av ren nysgjerrighet - hvorfor ekskludere noen fra å se statusoppdateringene dine?"

Fordi det er så mange på vennelista mi jeg ikke har kontakt med lenger (fra barneskolen, ungdomsskolen osv), og ikke føler for å holde oppdatert.

Jeg for min del undres mer over hvorfor folk må oppdatere hele vennelisten sin om mer eller mindre personlige detaljer, men det er nå meg ;)

Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du har dem på vennelisten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du har dem på vennelisten?

jeg ble litt nysgjerrig nå, sletter du venner som ikke oppdaterer statusen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal stole blindt på fjesboka på noe vis, i grunn. Jeg fikk statusoppdatering på en venn av meg her om dagen, som jeg fremdeles venter på respons fra etter venneforespørselen jeg sendte ham for ei stund siden. Har han ikke i vennelista mi, men likevel fikk jeg statusoppdatering i news feed.

Nå kan ingen finne meg der inne, har satt innstillingene så navnet mitt ikke er søkbart, og dermed slipper jeg å vurdere å legge til folk jeg ikke vil ha kontakt med, eller folk jeg ikke kjenner. Genialt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal stole blindt på fjesboka på noe vis, i grunn. Jeg fikk statusoppdatering på en venn av meg her om dagen, som jeg fremdeles venter på respons fra etter venneforespørselen jeg sendte ham for ei stund siden. Har han ikke i vennelista mi, men likevel fikk jeg statusoppdatering i news feed.

Nå kan ingen finne meg der inne, har satt innstillingene så navnet mitt ikke er søkbart, og dermed slipper jeg å vurdere å legge til folk jeg ikke vil ha kontakt med, eller folk jeg ikke kjenner. Genialt... :)

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mitt forslag

"Jeg for min del undres mer over hvorfor folk må oppdatere hele vennelisten sin om mer eller mindre personlige detaljer, men det er nå meg ;)"

Jeg derimot, skjønner ikke vitsen med statusoppdateringer overhodet :-)

Og jeg holder meg unna hele greia.. Der er flere ulemper enn fordeler med facebook slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble litt nysgjerrig nå, sletter du venner som ikke oppdaterer statusen sin?

Nei. Men jeg har ikke "venner" på listen min som jeg ikke egentlig ønsker kontakt med. Derfor er det greit for meg at alle på vennelisten ser statusoppdateringene mine. Hvorfor ellers ha dem som venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men jeg har ikke "venner" på listen min som jeg ikke egentlig ønsker kontakt med. Derfor er det greit for meg at alle på vennelisten ser statusoppdateringene mine. Hvorfor ellers ha dem som venner?

jeg har heller ikke folk der jeg ikke ønsker som venner. Hvor får du det fra?

hvorfor må dere absolutt spørre om så mye rart som ikke har med spørsmålet mitt å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slik er jeg

Og jeg holder meg unna hele greia.. Der er flere ulemper enn fordeler med facebook slik jeg ser det.

Hvilke ulemper da? Du trenger ikke å gjøre noe utav det å være på facebook.

Veldig ok dersom en ønsker kontakt med venner du ikke ser så ofte og ikke er så glad i å prate i telefonen feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...