Gå til innhold

Borreliose


Gjest Sportsmannen

Anbefalte innlegg

Gjest Sportsmannen

Hei, Jeg har hatt masse leamus /fascikulasjoner mest i beina og mye i kroppen i over 1,5 år med noe redusert muskulatur og fikk omsider påvist positiv Igg (sentralsykehuset vestfold) Borreliose (smittet i Vestfold/Sørlandet) Jeg har vært i gang nå med Doxylin (jeg tåler denne bra) 2 tbl. daglig i 3 uker og 3 dager og leamusen er doblet i aktivitet. Nevrologen setter meg nå på 2 nye uker, totalt 6 uker. Hun virker usikker på videre forløp. Siden jeg har hatt det lenge skriver du at jeg må regne med lang behandlingstid som virker logisk. 1. Er det normalt at jeg får det blir værre så lenge først?, 2. Hvor lang tid ca. kan behandlingen ta? 3. Viktigste: Konkret forslag til kur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...