Gå til innhold

Apropos god folkeskikk...

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola
Skrevet

Var han klar over at dere skulle stenge da?

I så fall - et typisk eksempel på mennesker som er så viktige at alle andre bare må innrette seg etter dem....

Skrevet

Om telefonen min ringer når jeg er i butikken eller på kontorer i banker eller lignende, så lar jeg den faktisk ringe;) Jeg er faktisk opptatt og kan ikke ta telefonen.

( til debatten nedenfor her )

jeg syntes det var frekt av ham. men så blir jeg irritert når mennesker stopper midt i en samtale, eller et gjøremål for å ta telefonen. Selv jobber jeg på et statelig kontor, vi er ganske hatet av en eller annen grunn og folk tror de kan behandle oss som søppelbøtter og noen å få ut frustrasjonen sin på. Og opphetede diskusjoner ( der kunden bare står å brøler til deg ) ( Nei det er ikke sosialen ) Engang hadde jeg en kunde, vi var midt i selve "jobben" jeg skulle utføre for han, da han plutselig bestemmer seg for å ringe en kompis. Jeg trengte fortsatt opplysninger fra kunden for å utføre resten av arbeidet, og jeg selv skulle til lunsj... Dere tenker kansje at jeg kunne utsett lunsjen min, men hadde jeg ikke gått akkurat klokken 12 så hadde jeg ikke fått lunsj den dagen. Jeg hørte jo at samtalen ikke var videre viktig, bare at de skulle møtes senere spise pizza osv. Jeg forsøkte da flere ganger å få kontakt med gutten, men til ingen nytte. I 20 minutter sto han forran min skranke, køen bak han vokste seg stor og amper, at jeg tilslutt ja jeg reiste meg og gikk til lunsj, da hadde jeg 10 minutter til å hive i meg lunsjen, få brukt toalettet og tilbake inn igjen... Gutten var borte han, han kom tilbake senere og undret på hvorfor jeg hadde forlatt plassen min. Da fikk han vite at jeg trodde han ikke ønsket tjenesten utført, og at jeg hadde forsøkt å snakke til han flere ganger uten at det ble hørt. Og at vi derfor måtte begynne på nytt igjen i prosessen og det hele var hans feil... han var enig;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...