Gå til innhold

NHDs arrogante og fordømmende holdninger


Gjest gul dame

Anbefalte innlegg

Gjest solfryd

''Akkurat nå? Jeg synes det hele tida er folk som er ute etter å ta ham.

Virker som han har like mange "uvenner" som "fans" her inne.''

Mulig det, men jeg har ikke sett det slik før som i går og i dag..

''Mulig det, men jeg har ikke sett det slik før som i går og i dag..''

Hva skjedde i går? Fikk ikke det med meg jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan du få det til å bli trakassering av muslimer når gjerningsmannen selv begrunner det med at han ikke vil gå i krig mot muslimer?

Er ikke muslim, men uansett årsak for å verve seg til den amerikanske hæren mener jeg som før sagt at han sikkert har andre muligheter for å "trekke" seg.

Ergo er mannen (p)syk eller tilknyttet et terroristnettverk etter

mitt syn.

Er som sagt ingen fagperson og kjenner ikke saken (som jeg på det sterkeste fordømmer!) i detalj , men reagerte på uttalelsene til en fagperson på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Hvordan kan du få det til å bli trakassering av muslimer når gjerningsmannen selv begrunner det med at han ikke vil gå i krig mot muslimer?

En fagperson bør holde seg unna slike diskusjoner på forum. spesielt når fagpersonen er psykiater og forsvarer sine kollegaer. Jeg har ingen steder uttalt meg om denne saken som blir diskutert, kun påpekt at jeg synes NHDs uttalelser er upassende og viser mangel på profesjonalitet. Synes dette svekker troverdigheten av doktoronline som medisinsk nettsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fagperson bør holde seg unna slike diskusjoner på forum. spesielt når fagpersonen er psykiater og forsvarer sine kollegaer. Jeg har ingen steder uttalt meg om denne saken som blir diskutert, kun påpekt at jeg synes NHDs uttalelser er upassende og viser mangel på profesjonalitet. Synes dette svekker troverdigheten av doktoronline som medisinsk nettsted.

Hvordan får du nhds svar til å bli trakassering av muslimer?

Og hvordan kan du mene noe om det han sier uten å forholde deg til saken han kommenterer?

At du synes han bør holde seg unna slike diskusjoner er en ærlig sak. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det argument å si at andre skriver tull og tøys når du ikke er enig med dem?

Jeg mener at det du holder på med her er tull og tøys og det må jeg få lov til å mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Jeg mener at det du holder på med her er tull og tøys og det må jeg få lov til å mene.

Du må ha lov til å mene hva du vil, men det er arrogant og unødvendig å skrive det som svar. Det er rart hvis det ikke er lov å kritisere en psykiater som skriver under fullt navn på slikt forum på en skarpere måte enn pasienter som søker råd på medisinsk forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha lov til å mene hva du vil, men det er arrogant og unødvendig å skrive det som svar. Det er rart hvis det ikke er lov å kritisere en psykiater som skriver under fullt navn på slikt forum på en skarpere måte enn pasienter som søker råd på medisinsk forum.

Hvorfor er det arrogant og unødvendig?? Jeg mener at det er tull og tøys det du holder på med og har derfor uttrykt min mening.

Ingen her har da nektet deg å kritisere enn psykiater. Hvor har du det i fra? Men de fleste i tråden sier at de ikke er enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Hvorfor er det arrogant og unødvendig?? Jeg mener at det er tull og tøys det du holder på med og har derfor uttrykt min mening.

Ingen her har da nektet deg å kritisere enn psykiater. Hvor har du det i fra? Men de fleste i tråden sier at de ikke er enig med deg.

De fleste er ikke det samme som alle, og det er ikke enkelt å kritisere en psykiater under fullt navn. Det er jeg temmelig sikker på at du forstår.

Jeg har fått saklig støtte som er mye verdt for meg, og som forsikrer meg om at mine meninger er berettiget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er ikke det samme som alle, og det er ikke enkelt å kritisere en psykiater under fullt navn. Det er jeg temmelig sikker på at du forstår.

Jeg har fått saklig støtte som er mye verdt for meg, og som forsikrer meg om at mine meninger er berettiget.

De aller fleste er ikke alle, selvsagt ikke, men de aller fleste er faktisk flertallet, derfor sier ikke den støtten du får at du er på rett vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

De aller fleste er ikke alle, selvsagt ikke, men de aller fleste er faktisk flertallet, derfor sier ikke den støtten du får at du er på rett vei.

Og du mener at du er på rett vei fordi du har støtte fra flertallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du mener at du er på rett vei fordi du har støtte fra flertallet?

Det er du som påstår det hele tiden, jeg har kun forfektet det jeg mener selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest den sorte gryte

Og jeg synes du drar tolkningen av det han skriver alt for langt. Dette har faktisk med religion å gjøre enten du liker det eller ei. Tilfeldigvis gjelder det her en muslim.

Når du er i militæret må du regne med at du må kjempe imot noen med samme religion som deg selv. Dette taklet ikke denne psykiateren. Han hadde jo forsøkt flere ganger å komme seg fri fra tjeneste i Afganistan på dette grunnlaget, men fått nei.

Derfor er det sentrale i denne saken at han var muslim uansett hvordan du vrenger på det. Har ikke lest noe sted at dette blir generalisert til å gjelde alle muslimer, hvilke briller har du lest dette med??

Skal du være soldat kan du ikke blande inn religion, men det kan jo være vanskelig. Hadde du følt det godt å kjempe imot andre kristne i en krig om du var veldig kristen f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Og jeg synes du drar tolkningen av det han skriver alt for langt. Dette har faktisk med religion å gjøre enten du liker det eller ei. Tilfeldigvis gjelder det her en muslim.

Når du er i militæret må du regne med at du må kjempe imot noen med samme religion som deg selv. Dette taklet ikke denne psykiateren. Han hadde jo forsøkt flere ganger å komme seg fri fra tjeneste i Afganistan på dette grunnlaget, men fått nei.

Derfor er det sentrale i denne saken at han var muslim uansett hvordan du vrenger på det. Har ikke lest noe sted at dette blir generalisert til å gjelde alle muslimer, hvilke briller har du lest dette med??

Skal du være soldat kan du ikke blande inn religion, men det kan jo være vanskelig. Hadde du følt det godt å kjempe imot andre kristne i en krig om du var veldig kristen f.eks?

Det sentrale for meg er at NHD skal ikke diskutere slik han gjør. Jeg har ikke diskutert denne saken i det hele tatt. Dette gjelder andre steder også hvor jeg synes han går altfor langt som dols psykiater, og jeg er ikke alene om den meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den sorte gryte

Det sentrale for meg er at NHD skal ikke diskutere slik han gjør. Jeg har ikke diskutert denne saken i det hele tatt. Dette gjelder andre steder også hvor jeg synes han går altfor langt som dols psykiater, og jeg er ikke alene om den meningen.

Så en psykiater skal ikke kunne ha meninger utenom å skrive om psykiske lidelser? Hvorfor skulle det skille seg fra andre yrker? Ser dessverre ikke logikken din i dette?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Så en psykiater skal ikke kunne ha meninger utenom å skrive om psykiske lidelser? Hvorfor skulle det skille seg fra andre yrker? Ser dessverre ikke logikken din i dette?.

Jeg snakker ikke om psykiatere generelt, men om NHDs rolle på dol, og nå er jeg lei av å gjenta meg selv i det uendelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om psykiatere generelt, men om NHDs rolle på dol, og nå er jeg lei av å gjenta meg selv i det uendelige.

Men du trenger ikke å gjenta deg selv i det uendelige, i hvert fall jeg har forstått hva du mener, jeg er bare ikke enig i at NHD ikke kan delta på lik linje med en hvem som helst annen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul dame

Men du trenger ikke å gjenta deg selv i det uendelige, i hvert fall jeg har forstått hva du mener, jeg er bare ikke enig i at NHD ikke kan delta på lik linje med en hvem som helst annen!

Det er opp til deg, men for meg og en del andre svekker dette troverdigheten av hans rolle som psykiater på dol. I tillegg er det klart for mange at han diskuterer ikke på lik linje med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...