Gå til innhold

Svimmel og trykk/tett i ørene

Anbefalte innlegg

Gjest automasjon

Jeg er en far,og har en datter på 15 år som har problem med at hun blir svimmel.Etter desse svimmelanfallene,blir hun kvalm og får vondt i hodet.Hun har nedsatt hørsel pga at hun er tett i ørene.Denne tettheten kom og gikk før,men nå er hun tett i ørene omtrent hele tiden.Haukeland sykehus finner ikke ut av dette problemet.Dette med tett i ørene han hun hatt i ca 10 år,men det at hun blir svimmel har kommt nå i senere tid.Men det har økt på no de siste ukene. Vi har vert til Haukeland til expert sikkert 10 ganger. Dette går naturligvis svært ut over skolarbeidet,da hun må hentes på skolen ganske ofte.Den lokale legen kan heller ikke hjelpe,så nå føler vi oss forferdelig hjelpeløse....

Kan denne svimmelheten,kvalme og hodeverken komme fra denne tettheten i ørene ?? Kan det ha noen sammenheng ?

På hørselstestene blir det på vist at hun hører dårlig,men de ser ikke noe galt.

Dette er et forferdelig problem for en 15 år gammel jente.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33786-svimmel-og-trykktett-i-%C3%B8rene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg beklager at jeg dessverre ikke har tilstrekkelig kompetanse innen dette området til å bistå med råd, men forstår at nedsatt hørsel, tetthetsfølelse og hyppige anfall med svimmelhet, hodepine og kvalme er svært brysomt for henne.

For orden skyld kan dere spørre legen om anfallene med svimmelhet, kvalme og hodepine kan skyldes migrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...