Gå til innhold

Har jeg hatt svineinfluensa?


Gjest Swine_Flu_Man

Anbefalte innlegg

Gjest Swine_Flu_Man

I juli fikk jeg brått en febersykdom som jeg aldri har hatt maken til. Den artet seg slik: Feber, frostrier og voldsomme leddsmerter. (Måtte ta full dose Paracet 3 g daglig for å holde ut) Etter 2 dager kom diareen, og 2 dager etter den slapp det hele taket. Ikke vondt i halsen. Hadde nok feber (ble ikke målt) de to første dagene, ingen andre i familien ble smittet. Hadde null matlyst. Spørsmål 1: Hvor stor i prosent tror du sjansen er for at dette var svineinfluensa? Gikk det noe annet da som kunne gi slike symptomer? (Det ble ikke testet for svineinfluensa, men legevakta mente det var sannsynlig) Spørsmål 2: Hvor godt beskyttet er jeg mot Pandemien nå hvis jeg hadde H1N1 i sommer? Legger til at jeg har infeksjonsutløst astma som jeg av og til har måttet ta Ventoline/Symbicort mot, men det er ca. 2 år siden siste gang nå. Er jeg i "risikogruppen"? Mann 45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...