Gå til innhold

Dette er ikke rasistisk, men fakta

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Det hadde mange menn med en slik bakgrunn gjort!

De er hjernevasket fra fødselen av, med muslimske tanker om hva en kvinne er verdt. Selv muslimske kvinner, er ikke mye verdt, hva da med vestlige kvinnfolk....?

De er opplært til å hate alt som vesten står for, bortsett fra det de kan snyte fra oss.

Islam er en ond religion, for oss i vestlige land.

Gjest fru krokodille
Skrevet

Lurer på hvillken strafff de får? Det må gjøres noe med straffesystemet i Norge. I tillegg viser statistikk at det er de samme gjerningsmennene som går igjen hele tiden Disse må jo bli tatt og det må gjøres noe slik at dette ikke skjer igjen.

Gjest fru krokodille
Skrevet

De er hjernevasket fra fødselen av, med muslimske tanker om hva en kvinne er verdt. Selv muslimske kvinner, er ikke mye verdt, hva da med vestlige kvinnfolk....?

De er opplært til å hate alt som vesten står for, bortsett fra det de kan snyte fra oss.

Du kan studere hvilken som helst religion å finne at menn bruker denne til å rettferdiggjøre sexmisbruk og voldtekter. Vet om norske, kristne menn som har voldtatt og sagt dette blir godkjent av bibelen.

Jeg tror mange ikke-vestlige menn (og kvinner) er misbrukte selv. De har opplevd vold som vi ikke er istand til å fatte. Mange av disse vil voldta fordi de tror det er slik det skal være. Du kan si det handler om muslimer, ja sikkert, men også om mye annet.

En annen ting er at når vi tar i mot flyktinger bør vi ha et apparat som kan hjelpe dem når de kommer inn til dette landet. Mange blir plassert på asyl-mottak hvor det lever mange nasjonaliteter og religioner side om side. Mange av disse har opplevd traumer som har gjort dem psyke. I tillegg får de presset ved å leve i et fremmed land, de vet ikke om de får lov til å bli, de opplever fiiendlighet i fra mange nordmenn osv, osv. Mange blir psykotiske, de dreper, de voldtar. Dette er veldig komplisert og ikke minst skremmende.

I tillegg kommer deres kvinnesyn som du er inne på. De er ikke vant til å se kvinner som viser framlegger og armer. Jeg tror deres kvinnesyn ligner på det vi hadde tidligere i Norge. Det er jo ikke så lenge siden kvinner fikk stemmerett, kvinner fikk ut å arbeide. Enda er vi kanskje ikke helt på lik linje med menn her heller?

Jeg håper bare at den norske staten gjør noe aktivt så det blir en slutt på handlinger som dette.

hidi, the scorpion
Skrevet

Du kan studere hvilken som helst religion å finne at menn bruker denne til å rettferdiggjøre sexmisbruk og voldtekter. Vet om norske, kristne menn som har voldtatt og sagt dette blir godkjent av bibelen.

Jeg tror mange ikke-vestlige menn (og kvinner) er misbrukte selv. De har opplevd vold som vi ikke er istand til å fatte. Mange av disse vil voldta fordi de tror det er slik det skal være. Du kan si det handler om muslimer, ja sikkert, men også om mye annet.

En annen ting er at når vi tar i mot flyktinger bør vi ha et apparat som kan hjelpe dem når de kommer inn til dette landet. Mange blir plassert på asyl-mottak hvor det lever mange nasjonaliteter og religioner side om side. Mange av disse har opplevd traumer som har gjort dem psyke. I tillegg får de presset ved å leve i et fremmed land, de vet ikke om de får lov til å bli, de opplever fiiendlighet i fra mange nordmenn osv, osv. Mange blir psykotiske, de dreper, de voldtar. Dette er veldig komplisert og ikke minst skremmende.

I tillegg kommer deres kvinnesyn som du er inne på. De er ikke vant til å se kvinner som viser framlegger og armer. Jeg tror deres kvinnesyn ligner på det vi hadde tidligere i Norge. Det er jo ikke så lenge siden kvinner fikk stemmerett, kvinner fikk ut å arbeide. Enda er vi kanskje ikke helt på lik linje med menn her heller?

Jeg håper bare at den norske staten gjør noe aktivt så det blir en slutt på handlinger som dette.

Du skriver svært bra, og jeg er så uendelig enig med deg;)

Skrevet

''Det er jo ikke så lenge siden kvinner fikk stemmerett, kvinner fikk ut å arbeide.''

Veeeeel - norske kvinner fikk allmenn stemmerett ved stortingsvalg i 1913, for kommunevalg i 1910 - så det er straks 100 år siden...

Gjest fru krokodille
Skrevet

''Det er jo ikke så lenge siden kvinner fikk stemmerett, kvinner fikk ut å arbeide.''

Veeeeel - norske kvinner fikk allmenn stemmerett ved stortingsvalg i 1913, for kommunevalg i 1910 - så det er straks 100 år siden...

Ja, jeg er klar over det :-). Jeg sammenligner faktisk muslimske kvinner med hvordan norske kvinner hadde det for ca 100 år siden :-). Men det er da vel ikke så lenge siden vel? :-)

Skrevet

Ja, jeg er klar over det :-). Jeg sammenligner faktisk muslimske kvinner med hvordan norske kvinner hadde det for ca 100 år siden :-). Men det er da vel ikke så lenge siden vel? :-)

Det er kanskje ikke det. :o)

Gjest fru krokodille
Skrevet

Du skriver svært bra, og jeg er så uendelig enig med deg;)

:-). Tusen hjertelig takk !

Gjest send dem hjem!
Skrevet

Ja, jeg vet det. De er noen helvetes pakk som burde sendes tilbake der de kom fra.

De ser på alle vestlige kvinner som horer og klare til å pules, fordi de ikke er tildekket.

Skrevet

Ja, jeg vet det. De er noen helvetes pakk som burde sendes tilbake der de kom fra.

De ser på alle vestlige kvinner som horer og klare til å pules, fordi de ikke er tildekket.

Trist, men sant.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kanskje du burde roe deg ned litt!

Du virker rimelig naiv....

Gjest firepile
Skrevet

''Islam er en ond religion''

Nuvel, det kan man tildels være enig i. Men dere kristne har jo ikke akkurat noen god "track record" på dette området, og burde kanskje gå litt stillere i dørene.

Gjest send dem hjem!
Skrevet

Kanskje du burde roe deg ned litt!

Du virker rimelig naiv....

Er ikke naiv på dette området. Det er faktisk sånn det er! Den som er naiv er den som tror det er annerledes....

hidi, the scorpion
Skrevet

''Islam er en ond religion''

Nuvel, det kan man tildels være enig i. Men dere kristne har jo ikke akkurat noen god "track record" på dette området, og burde kanskje gå litt stillere i dørene.

Tror ikke det. Hvem av disse religionene har drept flest mennesker, i det siste århundre?

Vil heller aldri si, at kristne ikke dreper, men de er heldigvis i mindretall i forhold til de aggressive muslimene.

Og med Bibelen i hånd, kan vi si at ekstremister innen kristendommen har feil, når de utøver vold.

I følge Koranen, så er det lovlig å lyve og utøve vold mot hedninger, fordi vi er ikke bedre enn hunder (urene altså).

hidi, the scorpion
Skrevet

Er ikke naiv på dette området. Det er faktisk sånn det er! Den som er naiv er den som tror det er annerledes....

''Den som er naiv er den som tror det er annerledes....''

Da er du altså Gud!?

Skrevet

Norge svikter virkelig når de ikke greier å integrere mennesker på skikkelig vis! Grundig opplæring i kultur og norske holdninger må skje når man først skal ta imot innvandrere/flyktninger.

Jeg tror det største problemet er at det blir for mange innvandrere på samme plass. De må fordeles rundt om i landet slik at de lettere blir kjent med nordmenn og dermed får en naturlig opplæring. Her vi bor har jeg aldri hørt om slike problemer med folk med utenlandsk opprinnelse. Her integreres de og lever sammen med nordmenn uten større problemer.

Gjest send dem hjem
Skrevet

''Den som er naiv er den som tror det er annerledes....''

Da er du altså Gud!?

''Da er du altså Gud!?''

Hæ? Næsj..., er jeg vel ikke....

*avslørt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...