Gå til innhold

Dette er ikke rasistisk, men fakta

Anbefalte innlegg

Gjest send dem hjem!
Skrevet

Norge svikter virkelig når de ikke greier å integrere mennesker på skikkelig vis! Grundig opplæring i kultur og norske holdninger må skje når man først skal ta imot innvandrere/flyktninger.

Jeg tror det største problemet er at det blir for mange innvandrere på samme plass. De må fordeles rundt om i landet slik at de lettere blir kjent med nordmenn og dermed får en naturlig opplæring. Her vi bor har jeg aldri hørt om slike problemer med folk med utenlandsk opprinnelse. Her integreres de og lever sammen med nordmenn uten større problemer.

''Her integreres de og lever sammen med nordmenn uten større problemer.''

"Og så levde de lykkelig alle sine dager. Slutt."

Skrevet

Ja, jeg vet det. De er noen helvetes pakk som burde sendes tilbake der de kom fra.

De ser på alle vestlige kvinner som horer og klare til å pules, fordi de ikke er tildekket.

"Sende dem hjem"? Mange av dem er vel annengenerasjonsinnvandrere og norske statsborgere vil jeg tro? Da er Norge deres hjem, like mye som det er vårt hjem...

Skrevet

''Her integreres de og lever sammen med nordmenn uten større problemer.''

"Og så levde de lykkelig alle sine dager. Slutt."

Laga jeg en strek i regninga di, kanskje? ;)

Gjest send dem hjem!
Skrevet

Tror ikke det. Hvem av disse religionene har drept flest mennesker, i det siste århundre?

Vil heller aldri si, at kristne ikke dreper, men de er heldigvis i mindretall i forhold til de aggressive muslimene.

Og med Bibelen i hånd, kan vi si at ekstremister innen kristendommen har feil, når de utøver vold.

I følge Koranen, så er det lovlig å lyve og utøve vold mot hedninger, fordi vi er ikke bedre enn hunder (urene altså).

Hmmm... Er du også Gud, eller?

*Liker ikke å dele på oppgaven...*

Gjest send dem hjem!
Skrevet

"Sende dem hjem"? Mange av dem er vel annengenerasjonsinnvandrere og norske statsborgere vil jeg tro? Da er Norge deres hjem, like mye som det er vårt hjem...

Ok... Dèt var en strek i regninga... Så gi dem juling, da!

hidi, the scorpion
Skrevet

Hmmm... Er du også Gud, eller?

*Liker ikke å dele på oppgaven...*

Jeg er heldigvis ikke Gud/Jesus.

Gjest firepile
Skrevet

Tror ikke det. Hvem av disse religionene har drept flest mennesker, i det siste århundre?

Vil heller aldri si, at kristne ikke dreper, men de er heldigvis i mindretall i forhold til de aggressive muslimene.

Og med Bibelen i hånd, kan vi si at ekstremister innen kristendommen har feil, når de utøver vold.

I følge Koranen, så er det lovlig å lyve og utøve vold mot hedninger, fordi vi er ikke bedre enn hunder (urene altså).

''Hvem av disse religionene har drept flest mennesker, i det siste århundre?''

Tja. Det kristne USA har jo vært ganske flittig på dette området (Bush med korstoget sitt, etc.). Og i et historisk perspektiv er det vel jevnt løp.

''Og med Bibelen i hånd, kan vi si at ekstremister innen kristendommen har feil, når de utøver vold. ''

Det kommer nok an på tolkningen. Disse såkalt ekstremistene er nok ikke enig med deg.

''I følge Koranen, så er det lovlig å lyve og utøve vold mot hedninger, fordi vi er ikke bedre enn hunder (urene altså).''

Ja, Taqiyya gjør at det er vanskelig å stole på de mest bokstavtro muslimer.

Skrevet

Ok... Dèt var en strek i regninga... Så gi dem juling, da!

Nå mista du desverre troverdighet her....

Gjest send dem hjem!
Skrevet

Jeg er heldigvis ikke Gud/Jesus.

Heldigvis ikke jeg heller.

Skrevet

Norge svikter virkelig når de ikke greier å integrere mennesker på skikkelig vis! Grundig opplæring i kultur og norske holdninger må skje når man først skal ta imot innvandrere/flyktninger.

Jeg tror det største problemet er at det blir for mange innvandrere på samme plass. De må fordeles rundt om i landet slik at de lettere blir kjent med nordmenn og dermed får en naturlig opplæring. Her vi bor har jeg aldri hørt om slike problemer med folk med utenlandsk opprinnelse. Her integreres de og lever sammen med nordmenn uten større problemer.

Muslimene vil jo ikke integreres...

Skrevet

Muslimene vil jo ikke integreres...

Og det gjelder selvsagt alle muslimene? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...