Gå til innhold

Flott og sjelden antikvitet på finn.no

Anbefalte innlegg

Gjest fru krokodille
Skrevet

Den var vakker, skal du kjøpe den? :-)

Skrevet

Den var vakker, skal du kjøpe den? :-)

Den går rett inn i stilen i stua! :-)

Skrevet

Julegavetips, dette ;-)

Ja, det er ihvertfall noe man kan gi til den man trodde hadde alt! :-)

Skrevet

Og jeg som nettopp kjøpte nye søppelbøtte til kjøkkenet! Kanskje jeg kan levere den tilbake? *Leter etter kvitteringen*

Skrevet

Ordet "ettertraktet" er brukt to ganger i annonsen. Lurer litt på det. Slike søppelbøtter er vaklevorne og bør helst henges opp, noe som er upraktisk ved tømming.

Jeg skulle ha stjålet noen sånne da jeg var barn, jeg visste ikke at de var verdifulle. Husker Thor-isen godt.

Skrevet

Ordet "ettertraktet" er brukt to ganger i annonsen. Lurer litt på det. Slike søppelbøtter er vaklevorne og bør helst henges opp, noe som er upraktisk ved tømming.

Jeg skulle ha stjålet noen sånne da jeg var barn, jeg visste ikke at de var verdifulle. Husker Thor-isen godt.

Jeg husker ikke Thor-is, så her er det ingen nostalgi ute og går heller:-)

Og apropos bruk av ord som "ettertraktet" osv. Jeg stusser ofte over at selgere på finn bruker ut slike ord som det, eller "meget stilfull" eller annet, akkurat som om de prøver å overbevise tvilerne.

Gjest fru krokodille
Skrevet

Den går rett inn i stilen i stua! :-)

Da må jeg si du har en kjempeflott stil. Har du røde lampeskjermer også? Pent i jula også dette..

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg kom over dette tidligere idag og nå har jeg sikret meg tre stk av disse! Vet ikke helt hvor jeg blir å plassere dem, men stilige er dem ihvertfall.

Skrevet

Diverse gamle reklameobjeter er veldig ettertraktede samleobjekter da, så jeg synes vel ikke det var så rart at noen ønsker å selge denne...

Skrevet

Diverse gamle reklameobjeter er veldig ettertraktede samleobjekter da, så jeg synes vel ikke det var så rart at noen ønsker å selge denne...

Jeg har overhodet ikke problemer med å skjønne at noen vil selge den! ;-)

Men strengt tatt burde den vært avertert under "samlerobjekter" enn "antikviteter". Tror selgeren ville hatt litt større sjanse for treff der...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...