Gå til innhold

Muuuuuskel problemer :(

Anbefalte innlegg

Gjest Ille, ille vondt
Skrevet

Mye hardt kjør gjennom tidene men står stødig som en støtte :)

Dette gir dog noe veldig med problemer med muskler, kropp

Spesiellt et bredt belte øverst på hoftene (halv rumpeball og oppover til topp av hofteben ca) og oppover mot ryggen/ i ryggen er nær på å få meg til å tilte :(

Jeg er gjerne litt hoven der, og det verker som tannpine. Selvsakt variabelt hvor ille da.

Et par uker nå har det vært ille, jeg kan ikke sitte på en vanlig kjøkkenstol særlig lenge før det smerter, stråler, og er så vondt at jeg må rulle meg over på motsatt rompeball og strekke det vonde stedet

Jeg ender opp med å måtte melde pass og sette meg i godstolen i stua for der ligger jeg jo liksom bakover, og dytter en pute i korsryggen

Klarer meg tålig greit på jobben hele dagene for jeg har en spesiell og god stol som er som et sykkelsete nesten som gjør at jeg kan lene meg godt fremover og variere sittestilling

Hva i huleste heite er det som skjer inni muskelplassen når et menneske kan ha så vondt og slite så fælt??

En blir jo faktisk handikappet til en viss grad når en holder på sånn som dette

Noen som vet om og har erfaring og sånn på bløtdelene i kroppen vår?

:)

Skrevet

Gå til legen! Kan høres ut som isjiasnerven din er i klem eller noe kanskje.

Skrevet

Lumbago.

Det verste du kan gjøre er å sitte i ro.

Men før du gjør så veldig mye mer, så ta en tur til kiropraktor.

Gjest Ille, ille vondt
Skrevet

Lumbago.

Det verste du kan gjøre er å sitte i ro.

Men før du gjør så veldig mye mer, så ta en tur til kiropraktor.

Virker som Lumbago er en akuttsituasjon?

Da er det nok kanskje ikke det, jeg har hatt problemer med dette partiet i flere år nemmelig. Bare at nå er det mye værre.

Jeg bør nok vurdere kiropraktor rimelig sterkt skjønner jeg.

Takk for hjelp :)

Gjest Ille, ille vondt
Skrevet

Gå til legen! Kan høres ut som isjiasnerven din er i klem eller noe kanskje.

Jeg har hatt problemer med rygg og hofter i flere år, og får ingen hjelp av legen min desverre. Blir litt sånn meg ryggvondt vel, at vi sliter med å bli tatt på alvor.

Jeg bør nok kanskje ta meg en tur til kiropraktor. Det kan synes som om at de kan ha litt greie på slikt og vite hvordan gripe det ann.

Slitsomt i hverddagen vet du når det blir så ille at jeg må spise smertestillende og sitte på forskjellige måter for å holde ut.

Det harmonerer liksom ikke helt med full jobb, hus, barn og sånn :)

Takk for hjelpen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...