Gjest rollingme Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Jeg har en hotmailkonto som jeg ikke har vært inne på på flere måneder. Nå kommer jeg meg ikke inn der. Kan den ha blitt slettet? 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Da må den reaktiveres. Kommer det ikke opp info om dette? Jeg husker ikke nå hvordan dette gjøres, dessverre. 0 Siter
Gjest rollingme Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Da må den reaktiveres. Kommer det ikke opp info om dette? Jeg husker ikke nå hvordan dette gjøres, dessverre. Nei, det kommer ikke opp noe info om dette dessverre... 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Nei, det kommer ikke opp noe info om dette dessverre... Ser ut som det ligger en "oppskrift" her :-) http://www.ebuddies.org/resources/computers/hotmailactivate.html 0 Siter
morsan Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 De blir ihvertfall slettet etter en viss tids inaktivitet, men hvor lang tid som skal til, vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 De blir ihvertfall slettet etter en viss tids inaktivitet, men hvor lang tid som skal til, vet jeg ikke. Kontoen blir inaktivt etter 120 dager (all lagret post blir slettet, og ny post returneres til sender). Etter 210 dager blir kontoen slettet permanent. 0 Siter
Gjest rollingme Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Kontoen blir inaktivt etter 120 dager (all lagret post blir slettet, og ny post returneres til sender). Etter 210 dager blir kontoen slettet permanent. Takk! 0 Siter
Gjest rollingme Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Ser ut som det ligger en "oppskrift" her :-) http://www.ebuddies.org/resources/computers/hotmailactivate.html Takk! Men jeg lurer på om jeg kan ha glemt passordet mitt jeg altså... For jeg får ikke opp noen sånn tekst Får bare opp at mailadresse eller passord er feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.