Gå til innhold

Hotmail-spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest rollingme
Skrevet

Jeg har en hotmailkonto som jeg ikke har vært inne på på flere måneder. Nå kommer jeg meg ikke inn der. Kan den ha blitt slettet?

Skrevet

Da må den reaktiveres. Kommer det ikke opp info om dette? Jeg husker ikke nå hvordan dette gjøres, dessverre.

Gjest rollingme
Skrevet

Da må den reaktiveres. Kommer det ikke opp info om dette? Jeg husker ikke nå hvordan dette gjøres, dessverre.

Nei, det kommer ikke opp noe info om dette dessverre...

Skrevet

De blir ihvertfall slettet etter en viss tids inaktivitet, men hvor lang tid som skal til, vet jeg ikke.

Gjest firepile
Skrevet

De blir ihvertfall slettet etter en viss tids inaktivitet, men hvor lang tid som skal til, vet jeg ikke.

Kontoen blir inaktivt etter 120 dager (all lagret post blir slettet, og ny post returneres til sender). Etter 210 dager blir kontoen slettet permanent.

Gjest rollingme
Skrevet

Kontoen blir inaktivt etter 120 dager (all lagret post blir slettet, og ny post returneres til sender). Etter 210 dager blir kontoen slettet permanent.

Takk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...