Gå til innhold

julebordklær.......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, kommer an på hva slags type fest man er på også da. Og på kjolen og alt forørvirg.

Jeg synes dette ser veldig stilig ut:

http://www.limage.co.za/bloggingaway/content/binary/Black%20lace%20pic%20for%20Feb%20newsletter.jpg

Mens dette er ikke my cup of tea:

http://images2.chictopia.com/photos/RachelLenaEsterline/5594287170/5594287170_400.jpg

Joda jeg er enig i at det kommer litt ann på, men stort sett synes jeg det et tøffere med ikke gjennomsiktige strømpebukser.

Det siste bildet er ikke min cup of tea heller, men det hadde ikke vært noe finere med gjennomsiktige strømpebukser heller :)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• lu30

8

• Mary Poppins

4

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den siste linken viste to litt ulike stiler kan man si, men regner med du siktet til hun til venstre? :-)

Jeg synes hun så bra ut, men strømpebuksa er litt for tykk. Kanskje det bare ser sånn ut på bildet.

Ja, det var hun til venstre jeg tenkte mest på. Nesten så hun kunne hatt Doc Martens-sko i tillegg;-) Litt vel rocka for meg.

Gjest klarte ikke å dy meg (igjen)
Skrevet

Skjønner at min er for kort ifølge dere,men går nok for den likevel, kansje jeg tar ett skjørt under :)

Ellers har jeg kjøpt strømpebukse da,en dritlekker sak, og den er ikke 40 den. heller 10 den., men perler på leggen (bak), den er lekker,håper den holder hele kvelden og helst flere :) med tanke på prisen.

Skjønner det er store variasjoner i påkledning, og det er det nok på vårt julebord også, så blir vi jo mange da sånn ca.200,ikke sikkert noen legger veldig mye merke til hva jeg har på meg,he-he, det viktigste er jo å føle seg vel selv.

Men er ennå litt i tvil da...........huff,ikke stor "problemer" vi har gitt.

''kansje jeg tar ett skjørt under :) ''

Ja, å ta flere skjørt under vil være litt overkill :P

Skrevet

Skjønner at min er for kort ifølge dere,men går nok for den likevel, kansje jeg tar ett skjørt under :)

Ellers har jeg kjøpt strømpebukse da,en dritlekker sak, og den er ikke 40 den. heller 10 den., men perler på leggen (bak), den er lekker,håper den holder hele kvelden og helst flere :) med tanke på prisen.

Skjønner det er store variasjoner i påkledning, og det er det nok på vårt julebord også, så blir vi jo mange da sånn ca.200,ikke sikkert noen legger veldig mye merke til hva jeg har på meg,he-he, det viktigste er jo å føle seg vel selv.

''så blir vi jo mange da sånn ca.200,ikke sikkert noen legger veldig mye merke til hva jeg har på meg''

Det jeg husker best fra en av våre julebord fra de siste årene, er hun som kom i strikkaskjørt med matchende, høyhalset og langermet ullgenser til...;-) Hun skilte seg _litt_ ut, for å si det mildt...;-)

Skrevet

Ja, det var hun til venstre jeg tenkte mest på. Nesten så hun kunne hatt Doc Martens-sko i tillegg;-) Litt vel rocka for meg.

Med lys strømpebukse og høye hæler kan man lett virke litt for "søt" og "prippen", hun ville kanskje ta luven av det. :-)

Skrevet

Joda jeg er enig i at det kommer litt ann på, men stort sett synes jeg det et tøffere med ikke gjennomsiktige strømpebukser.

Det siste bildet er ikke min cup of tea heller, men det hadde ikke vært noe finere med gjennomsiktige strømpebukser heller :)

Jeg bruker nesten bare tykkere strømpebukser sånn ellers, men akkurat til julebordet, der man kommer med selskapskjoler, veske uten skulderstropp, kanskje selskapssjal osv osv, syne sjge det er rart ut med slike tykkere strømpebukser. Jeg synes at det ikke passer med selskapslook'en.

Skrevet

Med lys strømpebukse og høye hæler kan man lett virke litt for "søt" og "prippen", hun ville kanskje ta luven av det. :-)

*he he*

Skrevet

Du høres nå ut som en dame med sterke meninger og ikke er redd for å "vise deg fram", så ta nå på deg den lyse strømpebuksa om du føler deg vel i det :-)

Bare dropp å drikke noe særlig etter kl 24.. ;-)

Skrevet

*fnis* (Jeg sa ikkeno! :-))

Gjest klarte ikke å dy meg (igjen)
Skrevet

*fnis* (Jeg sa ikkeno! :-))

Flinke du var/er ;))

Skrevet

Strømpebuksa høres lekker ut :)

Hvis kjolen er veldig utringa, så vil det lett se vulgært ut, men med riktig fasong på overdel kan det bli flott selv om den er kort :)

Skrevet

Jeg bruker nesten bare tykkere strømpebukser sånn ellers, men akkurat til julebordet, der man kommer med selskapskjoler, veske uten skulderstropp, kanskje selskapssjal osv osv, syne sjge det er rart ut med slike tykkere strømpebukser. Jeg synes at det ikke passer med selskapslook'en.

Kommer litt an på hvor stram stil bedriften kjører på julebordet også. Vi har avtalt en avslappet stil i år, så om jeg da stiller i cocktailkjole, lys strømpebukse og sjal vil jeg nok være lett overdressed, ja. ;-)

Skrevet

Kommer litt an på hvor stram stil bedriften kjører på julebordet også. Vi har avtalt en avslappet stil i år, så om jeg da stiller i cocktailkjole, lys strømpebukse og sjal vil jeg nok være lett overdressed, ja. ;-)

Ja, det kommer helt an på selskapet og forholdene forørvrig (tror jeg sa det i et tidligere innlegg også).

Hos oss har mange av damene hatt fotside kjoler med bare skuldre, lange hansker, pent sjal og liten veske, og mange har også vært hos frisør og satt opp håret først.

Skrevet

Kunne du ikke dy deg nei :) greit d

Ett trangt/smalt skjørt jeg har liggende i samme type stoff som er hakket sidere, kansje en mulighet ja, er kreativ jeg serru.

Kjolen er ganske vid, så tror ikke det ville sett helt ille ut nei.

Skrevet

Som togli er inne på, kommer det også an på hvor utringet den er. Trinny & Susannah, som er de reneste guruer hvis du spør meg, sier at man ikke både skal ha überkort og ha voldsomt utringet, men velge én av delene. Enten viser man "legs", eller så viser man "tits"! ;-)

Gjest klarte å dy meg
Skrevet

Kunne du ikke dy deg nei :) greit d

Ett trangt/smalt skjørt jeg har liggende i samme type stoff som er hakket sidere, kansje en mulighet ja, er kreativ jeg serru.

Kjolen er ganske vid, så tror ikke det ville sett helt ille ut nei.

Men du? Kos deg på julebordet! :)))

Forskjellen på ett og et er ikke viktig i den store sammenheng ;)

Men er enig med dem som anbefaler lite drikking etter midnatt om skjørtet blir _for_ kort *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...